به گزارش خبرنگار اهرامروز، سالن و خانه ورزشی رزمی تکواندو شهرستان اهر با حضور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر، معاون فرماندار شهرستان، جمعی از روئسای ادارات و ورزشکاران افتتاح شد.

علی حسن‌زاده، معاون فرماندار اهر در آیین افتتاح سالن و خانه ورزشی رزمی تکواندو شهرستان اهر با تبریک انتخاب ۶ نفر از بانوان تکواندوکار اهری به عنوان مربی و داور کشوری اظهار داشت: انتخاب بانوان تکواندوکار اهری نشان از توانمندی ورزشکاران رشته تکواندو در شهرستان اهر است لذا از این‌رو باید تلاش کنیم تا در سایر رشته‌ها نیز نماینده در مسابقات کشوری و بین‌المللی داشته باشیم.

وی در ادامه بر لزوم حمایت از ورزشکاران با استعداد و مدال‌آور شهرستان اهر در مسابقات کشوری و بین‌المللی تاکید کرد و افزود: فرمانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان اهر مطمئناً در کنار ورزشکاران هستند و هیچ‌گاه تنها نمی‌گذارند تا شاید ما هم در اهتزاز پرچم ایران در میادین مسابقات بین‌المللی سهیم باشیم.

معاون فرماندار اهر بابیان اینکه جوان‌مردی و ایثار در هنرهای رزمی همچون تکواندو موج می‌زند، ابراز داشت: لازم می‌دانم از همت و تلاش هیئت تکواندو برای بازسازی این سالن ورزشی قدردانی کنم.

بازسازی سالن تکواندو نتیجه تغییرات مدیریتی در هیئت‌هاست

حسن اللهیارپور در آیین افتتاح سالن و خانه ورزشی رزمی تکواندو شهرستان اهر با قدردانی از اقدامات رئیس هیئت ورزشی تکواندو اظهار داشت: بعضاً به ما هجمه وارد می‌کنند که چرا در هیئت‌های ورزشی تغییرات مدیریتی صورت می‌گیرد، بنده سال‌هاست در عرصه ورزش فعالیت دارم و معتقدم با تغییرات، تحولات در هیئت‌ها به وجود می‌آید و همین سالن تکواندو از مزایای تغییرات مدیریتی است.

وی افزود: سالن فعلی که برای ورزشی رزمی تکواندو اختصاص یافته پیش از مخروبه مانده بود و با همت و پشتکار رئیس جدید هیئت تکواندو بازسازی شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر، ورزش تکواندو را از مهم‌ترین رشته‌های ورزشی عنوان کرد و گفت: این سالن به دو بخش تقسیم شده که نیمی از آن در اختیار هیئت تکواندو و نیم دیگر آن به ورزش بوکس اختصاص یافته است.

اللهیارپور با اشاره به اینکه ورزش تکواندو رشته‌ای المپیکی است و باید به لحاظ اهمیت و جایگاه‌اش بر آن نگاه ویژه‌ای داشته باشیم، ابراز داشت: رشته ورزشی تکواندو از حیث این‌که رشته‌ای المپیکی است باید نسبت به آن با سایر رشته‌ها تفاوتی وجود داشته باشد.

سعید میرزامحمدی، رئیس هیئت تکواندو شهرستان اهر نیز طی سخنانی از خیرین فعال در بازسازی سالن ورزشی تکواندو و همکاری دستگاه‌های اجرایی و شورای شهر قدردانی کرد.

انتهای پیام/