به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمد سرقینی در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان اهر با اشاره به برنامه‌های شهرداری اهر در خصوص آماده‌سازی شهر اهر برای عید نوروز، اظهار داشت: ساماندهی و بدنه سازی ورودی‌های شهر اهر از سمت ورودی کلیبر و مشکین‌شهر آغاز شده ولی به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل کرده‌ایم ولی عمده برنامه‌ها تا پایان اسفندماه به اتمام می‌رسد.

معاون عمران، شهرسازی و معماری شهردار اهر بابیان اینکه با تعیین پیمانکار و شناسایی محل‌های مورد نظر تابلوهای راهنمای گردشگر در سطح شهر اهر نصب می‌شود، افزود: نصب تابلوهای راهنمای گردشگر، رنگ‌آمیزی جداول ورودی شهر و برپایی سفره‌های هفت‌سین جزو برنامه‌های شهرداری اهر در آستانه سال جدید است.

وی با تأکید بر این‌که مناسب‌سازی و ساماندهی ترمینال مسافربری شهرستان اهر از دیگر برنامه‌های شهرداری اهر است، گفت: برای ساماندهی فضای داخلی و بیرونی ترمینال مسافربری شهرستان اهر با انتخاب پیمانکار پروژه استارت کار کلید خورده و تصمیم داریم تا پیش از سال جدید ترمینال اهر را زیباسازی و ساماندهی کنیم.

سرقینی اضافه کرد: در خصوص تجهیز سرویس‌های بهداشتی سطح شهر اهر به آب گرم قطعاً در این مورد اقداماتی انجام می‌دهیم و در سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها که امکان تجهیز و تأمین آب گرم باشد اقدام می‌کنیم.

معاون عمران، شهرسازی و معماری شهردار اهر با اشاره به اینکه امکانات و تجهیزات روشنایی ورودی شهر اهر از سمت تبریز از سوی مدیریت توزیع نیروی برق اهر آماده و منتظر انتخاب پیمانکار هستند، گفت: شهرداری اهر آمادگی دارد تا با در اختیار گذاشتن تجهیزات پروژه روشنایی ورودی شهر را از سمت جاده اهر – تبریز را اجرا کند.