به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در جلسه شورای ترافیک شهرستان اهر، اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس قرار گرفته ایم، در این روزها تعامل و هماهنگی که بین دستگاه ها وجود دارد برای مدیریت ترافیک تمهیدات لازم از سوی ارگان ها و سازمان های ذی ربط انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه شرایط شهر اهر از نظر ترافیکی قابل مقایسه با سایر شهرها نیست، افزود: به هماهنگی بیشتری نیاز داریم و تمامی دستگاه ها در قالب شورای ترافیک و حمل و نقل شهری معضلات و مشکلات شهری اهر را با هماهنگی و همکاری همدیگر حل کنیم.

فرماندار اهر ادامه داد: ساختار شهری اهر را بافت فرسوده تشکیل می دهد که خیابان های تنگ و کم عرض دارد و با توجه به اینکه معضل ترافیکی که گریبانگیر مردم اهر شده امیدواریم حداقل بتوانیم بخشی از آن را بر طرف کنیم.

محمودی بابیان اینکه ساماندهی میوه فروشان سیار بحث دیروز و امروز نیست بلکه در این زمینه تاکنون کم توجهی شده است، گفت: میوه فروشان سیار باعث ایجاد ترافیک و مغازه داران نیز سد معبر می کنند که در این خصوص بایستی شهرداری اهر به طوری جدی ورود کند البته قبل از هر اقدام بهتر از کار کارشناسی انجام شود.

وی تاکید کرد: هیچ وقت نمی توانیم نیسان میوه فروشان سیار را از آنها بگیریم در حالی که معیشت و زندگی میوه فروشان سیار با خودروشان تامین می شود اما وظیفه داریم آنها را ساماندهی کنیم، ساماندهی نیز با تعیین محل هایی جهت استقرار میوه فروشان سیار می تواند انجام گیرد.

فرماندار اهر با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه های والدین تامین امنیت دانش آموزان از نظر سرویس های مدارس است، خاطرنشان کرد: نباید دانش آموزان را به کسانی سپرد که هیچ آشنایی از آنها نداریم یا صلاحیت اخلاقی شان تایید نشده و از طرفی بر حسب موضوعی که مطرح شد اصلا در سطح اختیارات مدیران مدارس نیست که بخواهند سرویس مدرسه را تعیین کنند