به گزارش اهرامروز، سید محمد عابدی در جلسه شورای ترافیک شهرستان اهر با اشاره به اینکه متأسفانه اکثر کسبه‌ها و مغازه‌داران از جمله گل‌فروشان و میوه‌فروشان علاوه بر داخل مغازه‌ها، اجناس را در پیاده‌روها و حتی کنار خیابان‌ها می‌چینند که باعث سد معبر و اختلال در رفت و آمد مردم می‌شود، اظهار داشت: از اتاق اصناف انتظار داریم با همکاری شهرداری و در صورت نیاز نیروی انتظامی به هر نحوی جلوی سد معبر از سوی کسبه‌ها و مغازه‌داران را بگیرد.

وی بابیان اینکه علیرغم خواسته‌های قبلی تاکنون آن‌گونه که باید و شاید در زمینه ساماندهی وسایط نقلیه میوه‌فروشان سیار در سطح خیابان‌های شهر اهر ساماندهی نشده است افزود: با توجه به‌پیش رو بودن ایام تعطیلات نوروز و حضور گردشگران در شهرستان اهر از شهرداری انتظار داریم با همکاری نیروی انتظامی و سایر ادارات ذی‌ربط برای جلوگیری از تصادفات و همچنین زیبایی منظر شهری تا قبل از پایان سال نسبت به ساماندهی این میوه‌فروشان سیار اقدام کند.

فرماندار شهرستان اهر همچنین خواستار رفع نواقصات نقاط حادثه‌خیز در ورودی‌های شهر اهر، رفع نواقصات تابلوهای راهنمایی مسیر، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در چهارراه‌ها، خط کشی در سطح شهر اهر شد.

وی در ادامه برای کاهش تصادفات شهری خواستار برچیدن سرعت‌گیرهای موجود در سطح شهر و نصب سرعت گاه‌ها در مسیرهایی که از سوی راهنمایی و رانندگی اعلام می‌شود شد.

عابدی در پایان خاطرنشان کرد: به‌محض شروع فصل کاری شهرداری اهر بایستی نسبت به آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌های سطح شهر اهر اقدام کند.

انتهای پیام/