به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته وزارت اطلاعات اظهار کرد: این هفته را خدمت تمامی سربازان گمنام امام زمان(عج) و کسانی که در این عرصه زحمت می‌کشند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی بابیان اینکه واقعاً کارکنان وزارت اطلاعات نقش بسیار مهمی در تأمین امنیت داخلی دارند گفت: در جریان دستگیری یکی از سرکردگان گروه‌های تروریستی نیروهای وزارت اطلاعات با درایت و ذکاوت خاصی توانستند این عملیات را به نحو احسنت انجام داد و او را به دست قانون بسپارند.

رئیس دادگستری شهرستان اهر با ذکر اینکه اهمیت کار سربازان گمنام امام زمان(عج) در ایجاد امنیت در کشور عزیزمان ستودنی است عنوان داشت: نقش وزارت اطلاعات در برقراری امنیت و شناسایی عناصر اخلال‌گر در وقایع سال‌های ۸۸ و ۹۶ بسیار مهم و مؤثر بود.

نظری بابیان اینکه ما از عملکرد اداره اطلاعات شهرستان نیز رضایت کامل داریم گفت: اداره اطلاعات شهرستان در تمامی موارد مورد نیاز و حساس شهرستان و منطقه مانند مسائل اقتصادی و تنظیم بازار ورود پیداکرده و نقش خود را ایفا کردند.

وی بابیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) در مسائل امنیتی یکی از ارکان اصلی جامعه هستند ابراز داشت: بر اساس شالوده کار وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) بسیاری از فعالیت‌های آنان در رسانه‌ها انعکاس نمی‌یابد و واقعاً به‌صورت گمنام و با فداکاری به مبارزه با اشرار می‌پردازند.

رئیس دادگستری شهرستان اهر کشور بابیان اینکه ایران یکی از امن‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود گفت: نیروهای امنیتی در تمامی موارد لازم و ضروری ازجمله مسائل اقتصادی و اجتماعی که می‌توانند آرامش جامعه را برهم زنند ورود کرده و اجازه نمی‌دهند دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی ایران به اهداف شوم خود دست یابند و در این راه نیز متحمل زحمات و فداکاری‌های زیادی می‌شوند که از تمامی این عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/