به گزارش خبرنگار اهرامروز، کمال امید در جلسه بررسی برنامه های جشنواره ویژه نوروز با اشاره به اینکه فعالیت‌های شهرداری اهر در روزهای منتهی به پایان سال هر روز بیشتر می‌شود، اظهار داشت: شهرداری اهر کارکنان توانمندی دارد که تاکنون استعدادهای آن‌ها کشف نشده بود به‌طوری که برخی از همکاران این قابلیت را دارند تا تجهیزاتی با کیفیت و بهتر از نمونه‌های مشابه تولید کنند.

وی از تجهیز ورودی‌های شهر اهر از سمت کلیبر، مشگین‌شهر و تبریز با همکاری ادارات زیربط به سیستم‌های روشنایی خبر داد، افزود: بیشتر سعی ما بر این است تا سیمای غبارآلود شهر را پاک‌سازی کنیم و خانه‌تکانی که از سه ماه گذشته آغاز کرده‌ایم را ادامه دهیم در تلاشیم تا حداقل ضمن زیباسازی زائده‌ها را نیز از بین ببریم.

شهردار اهر اضافه کرد: مدیر آن است که با کمترین امکانات و هزینه، بهترین کارایی را داشته باشد این مهم نیز جزو اهداف ما است تا با کمترین هزینه زیباترین شهر را نسبت به گذشته تحویل مردم اهر دهیم.

امید بابیان اینکه به مناسبت فرارسیدن عید نوروز سفره هفت‌سین در چندین نقطه از شهر اهر پهن می‌شود، گفت: همچنین مانکن‌هایی در جهت به نمایش گذاشتن لباس‌های محلی آذربایجانی تهیه‌شده و هم‌زمان با عید نوروز لباس‌های محلی آذربایجانی در معرض دید مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

وی همچنین از تعیین محل‌هایی برای ایجاد نمایشگاه‌های صنایع‌دستی به مناسبت عید نوروز در شهر اهر خبر داد، یادآور شد: ما از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و سعی داریم تا حدالامکان هزینه‌ها را کاهش دهیم چراکه تابه‌حال هنوز نتوانسته‌ایم حقوق و عیدی معوقه تمام کارکنان را پرداخت کنیم.