به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در دیدار اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان اهر به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با وی؛ با تبریک روز پاسدار و جانباز اظهار داشت: قراردادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی از سوی آمریکا، کاملاً غیرقانونی و خارج از عرف بین‌المللی بود، سپاه پاسداران نهادی مردمی و جوشیده از انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: صلح‌طلبی جمهوری اسلامی و نیروهای نظامی‌اش بر همگان آشکار است و این اقدام آمریکا با آن‌که می‌داند سپاه پاسداران طلایه‌دار مقابله با تروریسم است این نهاد انقلابی را در بین سازمان‌های تروریستی قرار داده است و به عبارتی با این اقدام قوانین بین‎‌الملل را نقض کرده است.

فرماندار اهر تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران قربانی تروریسم است و تا به حال هزینه بسیاری از جمله ۱۷ هزار قربانی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و مهندسان هسته‌ای را پرداخت کرده است و این اقدام آمریکا کاملاً ناجوانمردانه و ناقض حقوق بین‌الملل است.

واگذاری امور به هنرمندان از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است

محمودی با اشاره به نام‌گذاری سال با عنوان «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری افزود: هر ایرانی در راستای تحقق شعار سال وظیفه‌ای دارند بر همین اساس انتظار می‌رود هنرمندان عرصه فرهنگ و هنر برای تحقق شعار «رونق تولید» تلاش مضاعفی کنند.

وی، ظرفیت هنرمندان اهری را در حوزه‌های مختلف بالقوه دانست و گفت: هنرمندان اهری در عرصه‌های مختلف ظرفیت‌های بسیاری دارند و در حیطه وظایف خود مسئولیت‌پذیرند لذا از این‌رو باید تلاش کنیم تا ظرفیت این هنرمندان بهره ببریم.

فرماندار اهر، واگذاری امور فرهنگی و هنری به هنرمندان را از سیاست‌های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: خواست و اراده دولت این است که امور را به مردم بسپارد و هر آنچه که قرار است در عرصه فرهنگ و هنر اجرایی شود به دستان هنرمندان صورت گیرد.

محمودی بابیان اینکه سال گذشته تمامی عزم‌مان بر این بود تا جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران به صورت بین‌المللی برگزار شود، ابراز داشت: متاسفانه علی‌رغم پیگیری‌هایی که از سوی شهرستان برای برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران  به صورت بین‌المللی انجام شد ولی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آن‌طور که باید و شاید قدم پیش نگذاشتند که شاید این ناهماهنگی‌ها نشان‌گر مظلومیت شهرستان اهر بود.

انتهای پیام/