به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی در همایش مشترک ائمه جماعت و هیئت‌امنای مساجد با فرماندهان بسیج پایگاه‌های محلات و مساجد شهرستان اهر و دیدار بسیجیان با امام جمعه اهر با تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: در آستانه سالروز فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی و بسیج قرار گرفته‌ایم دنیا در روزی این‌ چنین مبهوت فرمان امام راحل مانده بود.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته بسیج بیش از یک‌صد برنامه متنوع و شاخص در شهرستان اهر برگزار می‌شود، افزود: البته بنا بر تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری، سعی کرده‌ایم تا برنامه‌هایمان مسجد محور باشد و اجرای برنامه‌های فرهنگی در مساجد مختلف شهرستان امیدواریم انشالله در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تأثیرگذار باشد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر ادامه داد: تمامی برنامه‌های هفته بسیج در راستای لبیک‌گویی به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و باید همگی تلاش کنیم و خداوند یاری‌مان کند تاکنون که هدف‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی کرده‌ایم از این پس نیز بر تمامی دسیسه‌ها فارغ آییم.

ایمانی افتتاح خانه‌های محروم در مناطق محروم که توسط بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی و خیرین احداث‌شده، برگزاری یادواره‌های شهدا در مناطق مختلف شهر اعم از پایگاهی، حوزه‌ای، شهدای محلات و شهرستانی، افتتاح خانه عالم در روستای ورگهان، همایش پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، دیدار فرماندهان فعلی سپاه و بسیج با فرماندهان سابق جهت تبادل افکار و تجربه، نشست‌های روشنگری و بصیرتی فصلی پایگاه‌های مقاومت بسیج با موضوعات آتش به اختیار، انقلابی گری و شبیخون فرهنگی را از جمله برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

وی بابیان اینکه سپاه پاسداران خود را خادم مردم می‌داند و به این خادمی افتخار می‌کند، گفت: یقیناً سپاه پاسداران در هر جایی که مردم به کمک نیاز داشته باشند به کمک آن‌ها و حل مشکلاتشان خواهد شتافت.

فرمانده سپاه ناحیه اهر با اشاره به آخرین تحرکات تروریست‌های داعش در عراق و سوریه، گفت: برابر پیش‌بینی‌های سردار سلیمانی و علی‌رغم پشتیبانی هوایی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در جبهه استکبارجهانی، تروریست‌های داعش آخرین نفس را در عراق و سوریه می‌کشند و در روزهای آینده شاهد خاتمه پرونده داعش خواهیم بود.

ایمانی با تأکید بر اینکه طرح‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ناحیه اهر عمدتاً در راستای محرومیت‌زدایی است، ابراز داشت: در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ناحیه اهر علاوه بر فعالیت در سایر عرصه‌ها، برای حل مشکل آب برخی از روستاها ۷ منبع آب با استانداردهای جهانی در منطقه دهستان ورگهان احداث کرده‌ایم و در کنار این فعالیت‌ها در جهت توسعه و برطرف کردن مشکلات مردم با ۱۸ اداره همکاری داریم.

وی از پرداخت ۱۹۵ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال طی سال جاری در شهرستان اهر خبر داد، بیان کرد: عموماً تسهیلات پرداخت‌شده بر اساس اولویت‌بندی در زمینه محصولات باغی و سیب بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر در پایان با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ بسیجیان به مناسبت هفته بسیج در شهرستان اهر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برای اجتماع بزرگ بسیجیان جهت برگزاری در یکی از خیابان‌های اهر برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در صورت عدم مساعد بودن شرایط آب و هوا در یکی از سالن‌های ورزشی بسیجیان اهر گردهم می‌آیند.

انتهای پیام/