به گزارش اهرامروز، سیدرضا رهنمای توحیدی با اعلام این خبر گفت: در سال ۹۶ حدود ۵۸۷۰۰ مشترک شهری و روستایی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته که این رقم ۳۱ درصد بالاتر از تعهد شرکت در حوزه اشتراک‌پذیری بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی افزود: این رقم اشتراک‌پذیری با اجرای شبکه گازرسانی به طول ۱۰۶۷ کیلومتر و نصب ۱۸۴۰۰ انشعاب تحقق‌یافته است.

وی با اشاره به راه‌اندازی گازرسانی به صنایع با مصرف نزدیک به ۱۰۸۰۰۰ مترمکعب در ساعت اظهار داشت: در سال گذشته گازرسانی به صنایع ۴۴ درصد بیش از برنامه مصوب بوده است.

رهنمای توحیدی تصریح کرد:  برابر مصوبه شورای اقتصادی در سال جدید نیز تأمین گاز بخش‌های صنعتی و تولیدی با هدف حمایت از بخش‌های زیرساختی استان و ایجاد ارزش‌افزوده در محصولات روند افزایشی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی مطلوب به مردم و تداوم پروژه‌های فعال گازرسانی مستلزم تأمین منابع مالی می‌باشد، اعلام کرد: امسال با مدیریت هزینه‌های جاری شرکت، رعایت اصل صرفه‌جویی، به‌کارگیری پیمانکاران مجرب اجرایی و نظارت  مکفی و وصول مطالبات معوق گاز بها، در اجرای پروژه‌های گازرسانی تسریع خواهد شد.

انتهای پیام/