به گزارش خبرنگار اهرامروز، مهدی زارعی در دیدار هنرمندان و ورزشکاران با آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام جمعه اهر که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی انجام شد، اظهار داشت: کمیته بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی که با همکاری ورزش و جوانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و کانون بسیج هنرمندان شهرستان اهر تشکیل شد و بر اساس تصمیم این کمیته چندین برنامه فرهنگی و هنری در این هفته برگزار می‌شود.

وی نخستین برنامه هفته هنر انقلاب اسلامی را دیدار با امام جمعه این شهرستان عنوان کرد، افزود: غبارروبی مزار شهدای هنرمند که شهرستان اهر در دوران دفاع مقدس ۱۴ شهید هنرمند تقویم کرده است خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان خبر داد، گفت: این نمایشگاه صنایع‌دستی با همکاری آموزشگاه صنایع‌دستی و کانون بسیج هنرمندان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر برپا می‌شود.

زارعی بابیان اینکه شعرای شهرستان اهر به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی گردهم می‌آیند، اظهار کرد: شب‌شعر و محفل ادبی با حضور شعرا و با عنوان شعر انقلاب روز یک‌شنبه در سالن کتابخانه عمومی شیخ شهاب‌الدین اهری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جمعی از منتخبان فرهنگی شهرستان اهر در همایش فرهنگی آذربایجان شرقی هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی حضور می‌یابند، خاطرنشان کرد: همچنین دیدار با خانواده‌های شهدای هنرمند و هنرمندان متوفی از دیگر برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرستان اهر است.

گفتنی است در ادامه دیدار ورزشکاران و هنرمندان با امام جمعه اهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هنرمند، با قرائت فاتحه‌ای یاد و نام مرحوم علیرضا کارگر را گرامی داشتند.