به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمد اسمی در همایش فن آوری های نوین در بخش کشاورزی شهرستان اهر، اظهار داشت: تمامی شرکت های دانش بنیان که صاحب فن آوری شده اند بایستی کلیه مسئولان دست به دست هم داده و از این شرکت ها حمایت کنند تا این فن آوری های بخش کشاورزی در شهرستان ها و استان ها بومی سازی شده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بیماری های سرطان و قلبی در کشور به لحاظ عدم توجه به خوراکی ها نگران کننده است، افزود: استفاده از کودهای غیرمجاز علاوه بر این که در محصولات کشاورزی و آب زیرزمینی تاثیر دارد بلکه در تغذیه نیز اثرگذار است و وقتی از میوه شیمیایی استفاده می کنیم قطعاً اثرات منفی در جامعه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان فن آور سپهر پارمیس ادامه داد: کودهای شرکت دانش بنیان فن آور سپهر پارمیس ضمن اینکه اثرات منفی در محصولات کشاورزی ندارد بلکه می تواند طعم های اولیه میوه جات را مجدداً باز گرداند، مدیر جهاد کشاورزی اهر جزو مسئولانی است که هم در قبال مردم و هم در قبال کشور احساس مسئولیت می کند و تاکنون به خوبی توانسته در راستای تامین امنیت غذایی و سلامتی مردم قدم بردارد.

اسمی بابیان اینکه کودهای تولیدی شرکت دانش بنیان فن آور به طور صد درصد سلامتی محصولات کشاورزی و مردم را تضمین می کند، گفت: یکی از خصوصیات کود این شرکت افزایش مقاومت درختان میوه در برابر سرما و گرما است و علاوه بر این مزیت هنگام باروری درختان میوه از شکستگی شاخه های درختان جلوگیری می کند.

وی با تاکید بر اینکه تولید ۴۷ نوع کود از موفقیت های شرکت دانش بنیان فن آور سپهر پارمیس است، افزود: کودهای این شرکت در افزایش میزان تولید محصولات زراعی و باغی رکود زده و شاهد افزایش توان تولیدی بوده ایم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان فن آور سپهر پارمیس با اشاره به اینکه بخش کشاورزی در دنیا به عنوان صنعت محسوب می شود، اظهار کرد: بخش کشاورزی یک صنعت مادر بوده و اگر بتوانیم این صنعت مادر را حفظ کنیم می توانیم کشور را آباد کنیم.