به گزارش اهرامروز، زاهد محمودی در جلسه مشترک کمیته برنامه‌ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان اهر در سال جاری با اشاره به اینکه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با قوت به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی که شعار امسال را ” حمایت از کالای ایرانی ” نام‌گذاری کرده‌اند در ادامه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

وی افزود: تکالیف و وظایف دستگاه‌ها بر حسب سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در حوزه اجرایی، نظارت و حمایت کاملاً مشخص است و از طرفی وظایف دستگاه‌های اجرایی در خصوص ” حمایت از کالای ایرانی ” که در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اهر به تصویب رسیده مشخص و دستورالعمل‌ها به‌زودی برای دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان اهر بابیان اینکه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی امورات را طبق سال گذشته پیگیری می‌کند، گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان اهر هر ماه با تعیین دستور جلسات مشخص تشکیل جلسه می‌دهد و همچنین جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری با محوریت ” حمایت از کالای ایرانی ” برگزار می‌شود.

محمودی در ادامه با تأکید بر اینکه تخصیص اعتبار برای روستاهای فاقد دهیاری که در لایحه بودجه سال گذشته گنجانده شد در راستای حمایت دولت تدبیر و امید از روستاها بود، بیان کرد: با توجه به اینکه ارائه خدمات مناسب به روستائیان و تخصیص اعتبار برای روستاهای فاقد دهیاری که از سوی دولت انجام گرفت علاوه بر حمایت از روستاها، بلکه توانست در تثبیت ماندگاری روستائیان در روستاها نقش مؤثری داشته باشد.

فرماندار شهرستان اهر تصریح کرد: مشکلی اصلی ما در تخصیص اعتبار برای روستاهای فاقد دهیاری، عدم تفکیک میزان بودجه بین شهرستان‌های اهر و هوراند است امیدواریم از این پس اعتبار روستاهای فاقد دهیاری اهر و هوراند به‌صورت تفکیک‌شده ابلاغ شود.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اهر تأکید کرد: تخصیص هرگونه اعتبار برای روستاهای فاقد دهیاری می‌بایست ابتدا در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اهر به تصویب برسد.

وی در ادامه راه‌اندازی بیمارستان تأمین اجتماعی در اهر را یکی از مهم‌ترین نیازهای شمال آذربایجان شرقی و منطقه ارسباران ذکر کرد و گفت: هرگونه کم و کاستی که در شهرستان اهر وجود دارد از طریق نمایندگان ویژه به رئیس‌جمهور منتقل می‌کنیم و لازم است تا دستگاه‌ها با جمع‌بندی نیازها آن را در اختیار مدیریت ارشد شهرستان قرار دهند.