به گزارش خبرنگار اهرامروز، عزت جبانی در جلسه جلسه بررسی مشکلات رانندگان تاکسی اظهار کرد: در راستای راه‌اندازی پارک متر در شهر اهر طبق هماهنگی‌هایی که با بخش خصوصی انجام پذیرفته ۸۰۰ جای پارک در خیابان‌های اصلی شهر اهر را نیز شناسایی کرده‌ایم.

عزت جبانی اظهار داشت: جلسات کمیته انضباطی در صورت وجود پرونده هر هفته و در روزهای معین به‌طور مرتب و منظم برگزار و به تخلفاتی که اگر ارجاع شود رسیدگی می‌کنیم و علی‌رغم اینکه در این شرایط سعی می‌کنیم تا رضایت شاکیان را جلب کنیم در کنار آن گاها اخطار کتبی و درج در پرونده و تذکر جدی به رانندگان متخلف نیز می‌دهیم.

وی افزود: به تازگی در خصوص ایستگاه تاکسی مقابل بیمارستان باقرالعلوم اهر مشکلاتی به سازمان حمل و نقل منقل شده بود که در این راستا برای حل مشکلات و نارضایتی‌های مردم در این زمینه توانستیم با رسیدگی به مشکلات ناشی از این ایستگاه آن را حل کنیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر از راه‌اندازی سیستم مرخصی اینترنتی و آنلاین رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل هم‌زمان با سراسر کشور در شهر اهر خبر داد، گفت: در راستای استفاده از این سامانه حدود ۶۰۰ پرونده تشکیل‌شده است.

جبانی بابیان اینکه امکان تردد تاکسی‌های شهر اهر تا شعاع ۱۰ کیلومتری از مرکز شهر فراهم‌شده است، گفت: مشکل محدودیت تردد به خارج از شهر به شعاع ۱۰ کیلومتر از مرکز شهر(جاده اهر-تبریز)، (جاده اهر-مشگین شهر)، (جاده اهر-کلیبر)، (جاده اهر-ورزقان) و نصب تابلو اجازه تردد که خواسته اصلی تاکسی‌داران زحمت‌کش بود رفع شد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در راستای راه‌اندازی پارک متر در شهر اهر از بخش خصوصی دعوت کرده‌ایم، ابراز داشت: در راستای راه‌اندازی پارک متر در شهر اهر طبق هماهنگی‌هایی که با بخش خصوصی انجام پذیرفته ۸۰۰ جای پارک در خیابان‌های اصلی شهر اهر را نیز شناسایی کرده‌ایم.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر، پیگیری جهت راه‌اندازی جایگاه سوخت گاز طبیعی (CNG)، صدور کارت شناسایی برای رانندگان تاکسی‌های درون‌شهری جهت نصب در دید عمومی مسافران، پیگیری و رسیدگی به مشکلات شهروندان در خصوص اخذ برگ معاینه فنی از مراکز معاینه فنی و الزام آنان به رعایت تست مخازن خودروهای گازسوز، شناسایی محلات مورد نیاز در جهت تردد تاکسی و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با تاکسی‌داران و شرکت تعاونی برای راه‌اندازی ایستگاه‌های جدید تاکسی در محلات مختلف از دیگر فعالیت‌های سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر است.

گفتنی است در پایان این جلسه رانندگان تاکسی انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل و مشکلات بیان کردند.