به گزارش خبرنگار اهرامروز، سید محمد عابدی در جمع مدیران ادارات شهرستان اهر، اظهار داشت: از نخستین روزهای اسفندماه ستاد انتخابات شهرستان اهر رسماً وارد فاز انتخاباتی می‌شود و با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس دهم اهر و هریس و ریاست جمهوری را بدون هیچ دغدغه‌ای برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه به دلیل اینکه سه انتخابات مهم در شهرستان اهر برگزار خواهد شد و حجم کاری ستاد انتخابات به‌تبع بیشتر است، افزود: حدود ۷۰۰ کاندیدا، خود را برای شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس دهم در شهرستان اهر آماده می‌کنند.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: همکاری و همراهی و حضور پرشور مردم شهرستان اهر در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس دهم اهر و هریس و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ضروری است.

انتخابات اردیبهشت ماه سال آینده اهر با رعایت اصل بی‌طرفی و عدالت برگزار می‌شود

عابدی بابیان اینکه ستاد انتخابات شهرستان اهر ضمن رعایت اصل بی‌طرفی و عدالت انتخابات را برگزار می‌کند، تأکید کرد: با توجه به اینکه برگزاری انتخابات وظیفه‌ای سنگین برای مسئولان بوده و مهم‌تر از آن صیانت از آرای مردم است.

انتهای پیام/