به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا به مناسبت آغاز هفته دولت و دهه امامت و ولایت در اهر، اظهار داشت: تقارن هفته دولت امسال را با آغاز به کار دولت دوازدهم را به فال نیک می‌گیریم، شهیدان رجایی و باهنر که با مظلومیت توسط منافقین و تروریست‌ها به شهادت رسیدند در هفته دولت به‌عنوان الگو قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه شهدا دولت و دوران دفاع مقدس برای دولتمردان و امت شهیدپرور الگو و اسوه هستند، افزود: وزرای دولت دوازدهم که اخیراً توانستند از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفته و راهی وزارتخانه‌ها شوند امیدواریم نهایت تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور به‌کارگیرند.

امام جمعه اهر ادامه داد: وظیفه امروز همه اعم از مردم و مسئولان کمک به دولت مقتدر زیر امر ولایت، نظارت و دستورات مقام معظم رهبری است تا بتوانیم بر مشکلات کشور فارغ آییم.

آیت‌الله حاجی‌زاده بابیان اینکه این روزها روزهای یادآور شهدای مظلوم حج است، گفت: هنوز از خاطرمان نرفته که سعودی‌ها حجاج را در حین اعلام برائت از مشرکین، قتل‌عام کردند درحالی‌که قتل حجاج از سوی سعودی‌ها نه اولشان و نه آخرین بارشان است که دست به چنین اعمالی می‌زنند.

وی تصریح کرد: سعودی‌ها و اربابانشان از آمریکایی‌ها گرفته تا تروریست‌های مورد حمایت داعش تاب دیدن اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی را ندارد و علی‌رغم بدخواهی‌ها، ایران با عزت و شوکت به‌پیش می‌رود.

امام جمعه اهر با تأکید بر اینکه هیچ‌کسی مظلومیت شهید حججی را فراموش نمی‌کند، بیان داشت: به برکت خون پاک شهدا و شهدای مدافع حرم تمامی ظالمان عالم قلع‌وقمع می‌شوند.

انتهای پیام/