به گزارش خبرنگار اهرامروز، امام جمعه شهرستان اهر عصر امروز چهارشنبه به اتفاق رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و جمعی از مسئولین از خانواده معظم شهید عادل رضائی دیدار کرد.

آیت الله حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر در این دیدار که به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت با قدردانی از صبر، ایثار و فداکاری خانواده معظم شهید رضائی گفت: خانواده شهدا فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنان نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان اهر با تبریک هفته بسیج و ادای احترام به مقام و منزلت تمامی شهدا و ایثارگران اظهار داشت: شهدا با ایثارگری و جانفشانی خود راه حقیقت و کمال را به ما نشان دادند و ما باید ادامه دهنده راه آنان باشیم و راه و رسم شهدا را در جامعه ترویج دهیم.

آیت الله حاجی زاده با بیان اینکه نقش بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس ستودنی و بی بدیل بود و این جان برکفان با ایثارگریهای خود حماسه های فراموش نشدنی خلق کرده اند گفت: بسیج و فرهنگ بسیجی از بنیان های اساسی استمرار و پایداری انقلاب و نظام است.

گفتنی است در پایان دیدار، با اهدای لوح سپاسی از طرف دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از ایثارگری ها و و فداکاریهای خانواده شهید عادل رضائی تجلیل شد.