به گزارش اهرامروز به نقل از ایثار آذربایجان شرقی، آیت اله جواد حاجی‌زاده در آئین عطرافشانی و گل‌باران مزار مطهر شهدا به مناسبت هفته ناجا گفت: شهدا نیروی انتظامی، شهدا حریم نظم و امنیت هستند و آرامش حاکم بر کشور ثمره ایثارگری‌ها و فداکاری‌های همه جوانانی است که در داخل کشور و یا فراتر از مرزها در حال دفاع از کیان نظام و انقلاب هستند.

وی افزود: امنیت یک موضوع مهم و تأثیرگذار در جامعه است و هم‌اکنون در سایه تلاش‌های کارکنان نیروی انتظامی٬ ایثارگری‌های شهدا والامقام٬ جانبازان و رهنمودها و درایت‌های مقام معظم رهبری، کشورمان به امنیت همه‌جانبه دست‌یافته است و این مایه افتخار است.

آیت اله حاجی‌زاده بابیان اینکه شهدا به ما درس ایستادگی و مقاومت دادند اظهار داشت: تا وقتی‌که در این کشور نام شهیدان زنده باشد، در برابر دشمنان شکست نخواهیم خورد.

امام‌جمعه اهر خاطرنشان کرد: غیور مردان نیروی انتظامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی و بخصوص در دوران دفاع مقدس دوشادوش هم‌رزمان خود در ارتش، سپاه و بسیج، حماسه‌های باشکوهی از جهاد و فداکاری را خلق کردند و امروز نیز با اقتدار، صلابت و هوشیاری کامل از مرز‌ها، ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند.

گفتنی است؛ پنجشنبه ۱۹ مهرماه سال ۱۳۹۷ به مناسبت هفته ناجا، مراسم عطرافشانی و گل‌باران مزار مطهر شهدا شهرستان اهر با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر، مسئولین و کارکنان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و حاضرین با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل با آرمان‌های والای شهدا گران‌قدر ۸ سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

 

انتهای پیام/