به گزارش خبرنگار اهرامروز،  کمال امید، نیز در آیین رونمایی از پوستر دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران با تأکید بر اینکه شهر اهر و شهروندان اهری آماده استقبال از هنرمندان ۱۲ استان و ۱۴ شهرستان کشور هستند، اظهار داشت: تا به حال ۱۱ دوره از این جشنواره با موفقیت طی شده و امیدواریم در دوره دوازدهم بتوانیم آبرومندانه از میهمانان استقبال و میزبانی کنیم.

وی از آمادگی کامل شهرداری اهر برای همکاری با دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران خبر داد، گفت: یقیناً اعضای شورای شهر و شهرداری اهر از هر امکاناتی که در شهر اهر وجود دارد برای باشکوه‌تر بودن این جشنواره به‌کارگیری می‌کند.

شهردار اهر خاطرنشان کرد: شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اهر بسیار علاقه‌مند به رونق و تداوم جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران هستند و حتی سعی داریم تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این جشنواره بتوانیم منطقه ارسباران را بیش از پیش به سراسر کشور بشناسانیم.

امید تأکید کرد: برخی نقدهایی که به شهرداری اهر می‌شود آن‌هم این است که چرا شهرداری اهر برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران را عهده نمی‌گیرد البته تفاوتی بین شهرداری، شورا و عوامل و دست‌اندرکاران این جشنواره نیست چون همه ما یکی هستیم، برادرانه کنار همدیگر برای رونق این جشنواره می‌کوشیم.

در پایان این آیین با حضور مسئولان و هنرمندان فعال عرصه نمایشی و پیشکسوتان این عرصه، از پوستر دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران رونمایی شد.

گفتنی است، دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران از ۳۱ مردادماه تا سوم شهریورماه با حضور هنرمندانی از ۱۲ استان کشور در شهرستان اهر برگزار می‌شود.