به گزارش خبرنگار اهرامروز، کمال امید در هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر که به میزبانی فرماندهی انتظامی شهرستان اهر برگزار شد با تبریک پیشاپیش فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: با توجه به انتخاب شهرستان اهر به‌عنوان دومین محور گردشگری رویداد ” تبریز ۲۰۱۸ ” و تشکیل ستاد شهرستانی این رویداد در شهرستان اهر که شهرداری اهر به‌عنوان مسئول اجرایی رویداد ” تبریز ۲۰۱۸ ” در این شهرستان انتخاب شده است.

شهردار اهر افزود: اینکه بودجه‌ای در راستای برگزاری برنامه‌ها و سایر اقدامات رویداد ” تبریز ۲۰۱۸ ” به شهرستان اهر اختصاص‌یافته باشد نداشته‌ایم نه‌تنها شهرستان اهر بلکه به هیچ‌یک از شهرستان‌ها ریالی در این خصوص اعتبار تخصیص نداده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی و شهرستان‌های محور گردشگری تنها عنوان تبریز ۲۰۱۸ را یدک می‌کشند و خبری از اعتبار نیست، گفت: ما در شهر اهر برنامه‌ها و اقداماتی که می‌توانیم از انجام آن پس بیاییم را انجام می‌دهیم با این بودجه‌ای در کار نیست بلکه با اندک بودجه شهرداری اهر فرض می‌کنیم که به استقبال عید نوروز می‌رویم.

امید اضافه کرد: اقداماتی که شاید بسیار جزئی به نظر آید را در شهر اهر انجام می‌دهیم با این فکر که اهر میزبان گردشگران خارجی خواهد بود و چنین فکر می‌کنند که شهرها برای میزبانی از گردشگران باید آماده باشند ولی با کدام اعتبار و بودجه‌ای به شهرداری‌ها اختصاص داده‌اند تا زیرساخت‌های لازم ایجاد شود.

شهردار اهر از آمادگی شهرداری اهر برای پذیرایی از گردشگران تبریز ۲۰۱۸ خبر داد، خاطرنشان کرد: هرچند از نظر مالی دست‌خالی هستیم ولی به‌رسم میزبانی از میهمانان نهایت تلاش را خواهیم کرد تا حداقل نواقصات شهر اهر را برطرف کنیم که در این راستا تمامی واحدهای شهرداری اهر خود را آماده می‌کنند.

انتهای پیام/