به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمودی در هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر که به میزبانی فرماندهی انتظامی شهرستان اهر برگزار شد، اظهار کرد: امسال در راستای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در شهرستان اهر برنامه‌های متنوع و خوبی پیش‌بینی‌شده و برخی‌ها به این فکر هستند که فقط دهه فجر به افتتاح پروژه ختمی می‌شود اما این‌گونه نیست بلکه افتتاح پروژه تنها بخشی از برنامه‌های دهه فجر است.

وی افزود: تمامی تلاش و هم‌وغم ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر شهرستان اهر این است که برنامه‌های این دهه باشکوه‌تر از سال‌های برگزار شود به هر حال انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و حمایت مردم از انقلاب اسلامی یک پشتوانه قوی برای نظام و انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان است.

فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه برنامه‌ها و پروژه‌های اجرایی ایام‌الله دهه فجر باید در شان انقلاب، نظام و مردم باشد، گفت: این‌طور نباشد دستگاه‌ها و سازمان‌ها از برنامه‌های دهه فجر سر باز بزنند که متولی فلان دستگاه است بلکه اجرای برنامه‌های این دهه مبارک بر عهده تمامی دستگاه‌ها و نهادهاست و سعی ما بر این است که برنامه‌ها باشکوه‌تر از گذشته باشد.

رویداد ” تبریز ۲۰۱۸ ” فرصتی ارزشمند برای معرفی شهرستان اهر است

محمودی رویداد ” تبریز ۲۰۱۸ ” را فرصتی ارزشمند برای جذب گردشگران و معرفی شهرستان اهر عنوان کرد، گفت: با توجه به وجود زیرساخت‌های فرهنگی، گردشگری، مذهبی و تاریخی در شهرستان اهر قرار بر این شد تا ستاد شهرستانی تبریز ۲۰۱۸ را در اهر تشکیل دهیم تا حداقل از منافع این رویداد برای شهرستان استفاده کنیم و لازمه تحقق برنامه‌ها همکاری مستمر کلیه دستگاه‌ها و ارگان‌هاست.

نایب‌رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر ادامه داد: مطلع هستیم که برخی اقدامات نیازمند اعتبار است ولی دیگر نیز به اعتبار نیاز ندارد بلکه همت و تلاش مسئولی را می‌طلبد تا آن برنامه تحقق نیابد به هر حال انتظار داریم رؤسای ادارات با بهره‌گیری از ایده‌ها و برنامه‌ها قدم‌هایی بردارند و ما نیز حمایت و پشتیبانی می‌کنیم تا شهرستان اهر همچنان سرآمد منطقه ارسباران که بوده بماند.

وی با تأکید بر اینکه از طریق مسئولان استانی و شهرستانی پیگیر تخصیص اعتبار رویداد تبریز ۲۰۱۸ هستیم، بیان کرد: قطعاً در صورتی که اعتباری برای اجرای برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ به آذربایجان شرقی تخصیص داده شود شهرستان اهر نیز از این اعتبارات بی‌نصیب نخواهد ماند و ما هم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

فرماندار شهرستان اهر از افتتاح خانه معلم و باشگاه فرهنگیان شهرستان اهر به مناسبت دهه فجر خبر داد، گفت: خانه معلم با سوئیت‌های مجهز که اکنون آخرین اقدامات جهت تکمیل انجام می‌شود انشاالله هم‌زمان با دهه فجر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/