به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در شهرستان اهر با تبریک این روز به خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار داشت: خبرنگاران در انتقال مفاهیم، مشکلات، نارسایی‌ها، نقاط قوت و … نقش بی‌بدیلی دارند به‌طوری که این قشر زحمت‌کش چشمان‌ همیشه بیدار جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر شهرستان اهر را با شهرهای هم‌جوار و هم‌تراز مقایسه کنیم می‌بینیم شهرستان اهر با عقب‌ماندگی‌هایی روبه‌رو شده است، افزود: علی‌رغم این‌که در شهرستان اهر زمینه توسعه فراهم است نمی‌دانیم چه دلایلی باعث عقب‌ماندگی شده لذا از مسئولان می‌خواهیم کمی بیشتر تلاش کنند و دستگاه قضایی در کنار شماست.

رئیس دادگستری اهر ادامه داد: از خبرنگاران و اصحاب رسانه انتظار می‌رود مسائل و مشکلات را عیناً منعکس کرده و واقعیت‌ها بیان کنند مخصوصاً ارزش‌های دینی و نظام اسلامی، این در حالی است که در دوران دفاع مقدس خبرنگاران با کمترین امکاناتی که در اختیار داشتند لحظه‌لحظه‌های دوران دفاع مقدس را به تصویر کشیده و جاودانه کردند.

نظری خاطرنشان کرد: امیدواریم ما نیز به‌عنوان بسیجی مخلص در کنار خبرنگاران و اصحاب رسانه قدم‌هایی در راستای توسعه شهرستان و منطقه بتوانیم برداریم.

وی بابیان اینکه دستگاه قضایی آماده همکاری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه مسائل حقوقی و قضایی است، یادآور شد: تا جایی که ممکن است و قوانین اجازه می‌دهد در مسائل حقوقی و قضایی با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اهر همکاری و حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/