به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت الاسلام والمسلمین جواد حاجی زاده امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی‌ شهرستان اهر در نهمین جلسه این شورا ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان گفت : فضیلت ماه شعبان را مهم شمرد و خواست در این ماه مبارک اعیاد شعبانیه به نحو شایسته برگزار شود .

حاجی زاده بر ضرورت انجام مصوبات شورای فرهنگی عمومی تاکید کرد و گفت : هر برنامه ای که در این شورا مصوب می‌شود شایسته است متولی مربوطه ضمن انجام مصوبه گزارش آن را نیز ارائه نماید.
امام جمعه اهر در خصوص نقش شورای فرهنگ عمومی در جامعه گفت : شورای فرهنگ عمومی باید به روز باشد و علاوه بر مشکلات منطقه ای باید بر کلید واژه های رهبر معظم انقلاب توجه داشته باشیم .

وی در ادامه سخنان خود بر بیانیه گام دوم اشاره کرد و گفت : ۲۹ بهمن ماه یکی از ابتکارات مردم آذربایجان است که با نظر مقام معظم رهبری در عصر کنونی نیز مردم آذربایجان باید همچون ۲۹ بهمن حرکات ابتکاری در خصوص صیانت از آرمانهای انقلاب اسلامی انجام دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر افزود:ما باید در شهرستان اهر نیز برای استمرار نظام برنامه های فرهنگی ، اقتصادی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری را در دستور کار قرار بدیم و باید بررسی کنیم و ببینم که در رابطه با شعار سال در شهرستان چه اتفاقاتی رخ داده ؟ آیا تونسته ایم به شعار سال عمل کنیم ؟

خبر از: پرویز گلی زاده