به گزارش خبرنگار اهرامروز، قادر رمضان‌پور در دیدار با پایوران، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی سپاه پاسداران و معلمان با امام جمعه اهر که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و روز معلم که در بیت امام جمعه اهر برگزار شد، با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌یار در مدرسه زهراء مردانی‌آذر اظهار داشت: در این مراسم که خیر بزرگوار آذربایجان مردانی‌آذر حضور داشتند قول احداث مجتمع آموزشی در اهر را دادند.

وی افزود: روز گذشته به مناسبت هفته معلم، مراسمی برای گرامی‌داشت یاد و خاطره معلمان متوفی سال ۹۷ و یادواره شهدای معلمان اهری را برگزار کردیم و دیدار با امام جمعه و غبارروبی مزار شهدای دوران دفاع مقدس از برنامه‌های امروز هفته معلم است.

مدیر آموزش و پرورش اهر از نواختن «زنگ سپاس» به مناسبت هفته معلم در مدارس شهرستان اهر خبر داد، ادامه داد: همچنین روز شنبه از ۲۳۰ معلم بازنشسته اهری طی مراسمی به مناسبت هفته معلم تجلیل می‌شوند.

رمضان‌پور، تکریم مقام معلم شاغل و بازنشسته را جزو پنج رویکرد اصلی مدیریت آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: اولویت ما در آموزش و پرورش با معلمان است و همواره به همکاران اداری توصیه کرده‌ایم هر معلمی که به اداره مراجعه می‌کند برای‌مان حکم وزیر را دارد.

وی بابیان اینکه شورای معلمان مدارس شهری و روستایی برای آموزش و پرورش اهر حکم اتاق فکر را دارد، تاکید کرد: امام جمعه اهر همواره مدافع حق و حقوق معلمان بوده‌اند و تقاضا داریم از این پس نیز حساسیت ویژه‌ای نسبت به حق و حقوق معلمان داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش اهر؛ مشارکت مردم و مسئولان در حل مشکلات آموزش و پرورش را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اگر واقعیت‌نگر باشیم دولت‌ها به تنهایی نمی‌توانند از پس مشکلات آموزش و پرورش برآیند لذا انتظار می‌رود اقشار مختلف مردم و مسئولان در رفع مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت همراه و یاری‌رسان ما باشند.

انتهای پیام/