به گزارش اهرامروز، به نقل از ایثار آذربایجان شرقی، زاهد محمودی فرماندار شهرستان اهر گفت: صبر و استقامت خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، الگویی بی‌همتا برای جامعه است.
وی ادامه داد: شهدا با بذل جان و شهادتشان عزت را برای ما به ارمغان آوردند و خانواده‌های معظم آنان از افتخارات نظام و انقلاب هستند.
محمودی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی ایران و ادای احترام به مقام شامخ شهدای ۱۵ خرداد افزود: تاریخ فداکاری‌های شهدا و ایثارگران را فراموش نخواهد کرد به برکت خون پاک و مطهر شهدا، انقلاب اسلامی در کل جهان ریشه دوانیده است.
گفتنی است؛ فرماندار شهرستان اهر به مناسبت سالگرد قیام خونین شهدای ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران روستای نقدوز از توابع شهرستان اهر ملاقات و در فضایی صمیمی با آنان گفتگو کرد.
در این دیدارها که علی حسن زاده معاون فرماندار، تورج اسمعیل زاده بخشدار و احمد ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر نیز حضور داشتند با اهدای لوح سپاس، از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهیدان قدرتعلی کرم پور، محرم کرم پور و جانباز سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس مرادعلی حسن‌زاده تجلیل شد.
انتهای پیام/