به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام بهنام چنابی، مسئول زکات کمیته امداد شهرستان اهر در پایان این مراسم با تبریک آغاز فعالیت رسمی «نشریه دوهفته‌نامه صدای ارسباران» اظهار داشت: بنده که تاریخ را مطالعه کرده‌ام اهر پیش‌تر از کرج به شهرستان ارتقاء یافته بود ولی حال کرج به استان ارتقاء یافته اما اهر هنوز درجا می‌زند و این مهم را رسانه‌ها باید کنکاش کنند.

وی افزود: بنده مطالب اکثر رسانه‌ها را دنبال می‌کنم و انتقادی که از رسانه‌ها دارم این است که اغلب مطالب‌شان تعریف و تمجید از مسئولان است و امروز که شاهد افتتاح و آغاز به کار نشریه صدای ارسباران هستیم امیدواریم صدای ارسباران با همراهی دیگر رسانه‌ها صدای مردم درد کشیده ارسباران را به مسئولان کشوری برسانند.

مسئول زکات کمیته امداد شهرستان اهر، عدم انتخاب مسئولان بومی را از دیگر عوامل عقب‌ماندگی شهرستان اهر و بالاخص منطقه ارسباران دانست، گفت: خدای‌ناکرده قصد اهانت به مسئولان را ندارم ولی برای بنده جای سوال است که در شهری همچون اهر وقتی افرادی توانمند وجود دارد چرا از ظرفیت آنها استفاده نمی‌شود.

چنابی خاطرنشان کرد: بعضاً برخی از شهروندان می‌گویند چون فلان مسئول زادگاهش اهر نیست برای مردم و اهر دلسوزی نمی‌کند و بودنش صرفاً برای رفع تکلیف است.

وی یادآور شد: متاسفانه در جلسات اداری مصوبات مختلفی نوشته می‌شود و تاکید می‌شود مقرر شد تا فلان دستگاه نسبت به رفع معضل یا مشکل اقدام کند اما هیچ‌کس پیگیری نمی‌کند که چرا مصوبات اجرایی نمی‌شود، امیدواریم «صدای ارسباران» به عنوان صدای رسای مردم اهر و قره‌داغ مطالبه‌گر مردم باشد.