به گزارش اهرامروز، علی احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، از اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد و گفت: طرح آرامش بهاری، همزمان با فرارسیدن سال نو، در بقاع متبرکه این شهرستان اجرا شده و به میزبانی از زائران و مهمانان نوروزی خواهد پرداخت.

وی، اظهار کرد: این طرح از ۲۸ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۹۶، در بقاع متبرکه شهرستان به میزبانی از زائران و مسافران نوروزی پرداخته و در آستان مقدس امام‌زادگانزادگان (ع) به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی می‌پردازد.

احمدزاده، در خصوص برنامه‌های اجرا شده در قالب این طرح، ادامه داد: اجرای مراسم بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در قالب ویژه‌برنامه «روز زن»، مراسم تحویل سال جدید به همراه پخش مستقیم پیام نوروزی مقام معظم رهبری، برپایی نمایشگاه آرامش بهاری از جمله‌ی این برنامه‌ها است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اهر، افزود: ایستگاه همه واقف باشیم و مشاوره وقف غبارروبی امامزادگان، توزیع بروشورهای تبلیغی و ترویج فرهنگ وقف، قرائت زیارت عاشورا و دعای توسل روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه، برگزاری مراسم ویژه ولادت امام محمد باقر (ع) و شهادت امام هادی (ع) و… نیز ازجمله ویژه‌برنامه‌هایی است که در قالب این طرح اجرا می‌شود.

احمدزاده بیان کرد: امید است در سال جدید بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای میهمان خود بوده و شاهد حضور هر چه بیشتر زائران و مسافران نوروزی در بقاع متبرکه این شهرستان باشیم.