به گزارش خبرنگار اهرامروز، اروجعلی علیزاده در حاشیه دیدار با فرماندار، نماینده مجلس، شهردار و اعضای شورای شهر اهر در در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه روشنایی ورودی شهر اهر از سمت تبریز به زودی تامین می شود، اظهار داشت: تامین روشنایی ورودی شهر اهر از سمت تبریز یکی از مهم ترین مطالبات شهروندان اهری است و اداره کل راهداری استان همواره در تلاش بوده تا مطالبات مردمی تحقق در این راستا اقدامات لازم انجام یافته و تا هفته های آینده روشنایی این قسمت تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: ساماندهی تقاطع مقابل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در قالب طرح ساماندهی که جزو برنامه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی و شهرستان اهر است مطالعات انجام می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی افزود: راهکارهای ساماندهی تقاطع مقابل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و کمربندی بعد از انجام مطالعات البته با در نظر گرفتن شرایط صنعتگران شهرک صنعتی اهر و شهروندان در دستور کار این اداره کل قرار خواهد گرفت.

علیزاده در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی در راستای حل مشکلات کامیونداران چه برنامه ای دارد؟ گفت: برای این که بتوان مشکلات و دغدغه های رانندگان کامیون را کم کرد طرح محاسبه نرخ کرایه بر تن کیلومتر مطرح است.

وی بابیان اینکه نرخ کرایه وسایط نقلیه سنگین از قبیل کامیون و تریلی بر تن کیلومتر در آستانه ابلاغ و اجرا قرار گرفته است، گفت: تاکنون جلسات کارشناسی نرخ کرایه وسایط نقلیه سنگین بر تن کیلومتر برگزار شده و امیدواریم با این طرح بتوانیم بخشی از مشکلات و دغدغه های کامیون داران آذربایجانی را رفع کنیم.