به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ پاسدار امیر علیزاده در نشستی با بسیج ورزشکاران شهرستان اهر با اشاره به این‌که کانون بسیج ورزشکاران شهرستان اهر جزو فعال‌ترین کانون‌های بسیج ورزشکاران استان آذربایجان شرقی است، اظهار داشت: اگر طرح و برنامه‌ای در شورای ورزش با محوریت بسیج ورزشکاران تصویب شود آماده حمایت در استان هستیم و به دلیل فعال بودن کانون بسیج ورزشکاران اهر خود را ملزم می‌دانیم بیش از پیش برای شهرستان اهر وقت و انرژی صرف کنیم.

وی، اصلی‌ترین وظیفه سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی و شهرستان‌ها را «فرهنگی» عنوان کرد و افزود: کانون بسیج ورزشکاران شهرستان اهر با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان اعلام می‌کنم که این کانون در کنار اداره ورزش و جوانان قرار دارد، شاید سازمان بسیج ورزشکاران در امور اجرایی عملکرد چشمگیری نداشته باشد ولی در مسائل فرهنگی می‌توانیم به صورت تخصصی وارد عمل شویم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی از اجرای طرح پهلوان‌پروری در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در استان خبر داد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند در کنار ورزش‌قهرمانی به پهلوان‌پروری نیز توجه شود در این راستا طرح پهلوان‌پروری اجرا می‌شود چراکه پهلوان‌پروری می‌تواند ورزشکاران را به مسیر درستی هدایت کند.

یادواره شهدای ورزشکار ارسباران در فضای ورزشی برگزار شود

علیزاده بر لزوم ترویج اخلاق ورزشی تاکید کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار به صورت منطقه‌ای در شهرستان اهر قابل تقدیر است و انتظار می‌رود یادواره شهدای ورزشکار از حالت سالن اجلاس خارج کرده و در فضای ورزشی برگزار کنیم و با توجه به این ورزشکاران جزو اقشار خاص جامعه هستند لذا باید یادواره شهدای ورزشکار نیز در مکان متناسب با ورزشی برگزار کنیم.

وی با تاکید بر این‌که مطالبه‌گری از مسئولان وظیفه ذاتی بسیج است، گفت: اگر لازم باشد برای کمک به ورزش شهرستان اهر با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی چه از باب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آماده‌ایم از وزارت و فدراسیون‌ها پیگیری کنیم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی، حفظ انسجام و وحدت و سازمان‌دهی ورزشکاران را از ماموریت‌های سازمان بسیج ورزشکاران عنوان کرد و گفت: تقویت وحدت و انسجام ورزشکاران و سازمان‌دهی آنها یک نگاه آرمانی نیست بلکه بسیج ورزشکاران و ادارات ورزش و جوانان می‌توانند به این مهم دست یابند.

علیزاده با اشاره به این‌که بنده در حوزه بسیج بین اقشار مرزبندی نمی‌کنم، یادآور شد: همه از دیدگاه سپاه پاسداران، بسیجی هستند و مرزبندی در خصوص بیسجی بودن مورد تاکید سپاه نیست به عبارتی بسیجی و غیربسیجی نداریم که بخواهیم هر آن‌که دوست داریم بسیجی بدانیم و هر آن‌که را دوست نداریم غیربسیجی بدانیم.

انتهای پیام/