به گزارش اهرامروز به نقل از ایثار آذربایجان شرقی، زاهد محمودی فرماندار و رئیس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر گفت: عامل پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و تداوم انقلاب اسلامی ایران، فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی بابیان اینکه اگر فرهنگ ایثار و شهادت نبود، به‌یقین بسیاری از پیروزی‌ها در مقاطع حساس کشور حاصل نمی‌شد افزود: همه ما وظیفه‌داریم این میراث فرهنگی و باارزش را حفظ و اشاعه دهیم.

محمودی ادامه داد: امروز باید فرهنگ ایثار و فداکاری را در جامعه رواج دهیم تا نسل نوجوان و جوان با ارزش‌های دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی آشنا شود.

فرماندار شهرستان اهر چهل‌سالگی انقلاب را مرهون جان‌فشانی‌های شهدا و ایثارگران و رهنمودها و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: همه ادارات و دستگاه‌ها وظیفه‌دارند دستاوردهای انقلاب را به بهترین شکل ممکن انعکاس دهند.

رئیس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر یادآور شد: شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک آن‌ها هستیم و باید در جهت زنده نگه‌داشتن یاد و نام آنان، با تمام توان سعی و کوشش نماییم.

در ابتدای جلسه احمد ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر، گزارشی از اقدامات شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان را ارائه و تعدادی از دستگاه‌های اجرائی به تشریح عملکرد خود در این راستا اقدام نمودند.

گفتنی است، سومین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر در سال ۱۳۹۷ سه‌شنبه ۲۷ آذرماه در سالن اجتماعات فرمانداری اهر برگزار شد.

انتهای پیام/