به گزارش خبرنگار اهرامروز، صمد علی‌اکبرزاده اهری در جلسه شورای اسلامی شهر اهر اظهار کرد: امیدواریم از این پس بتوانیم کوتاهی‌هایی که توسط شهرداری به مردم تحمیل شد را جبران کنیم و خطاب به سرپرست جدید شهرداری اهر می‌گویم لازم است تا از گذشته عبرت بگیریم و آن حرکت‌هایی که موجب نارضایتی و گلایه مردم می‌شد را دیگر تکرار نکنیم و ارباب‌رجوع را تکریم کنیم.

وی افزود: بایستی شهرداری اهر نهایت تلاش خود را انجام دهد تا رضایت مردم جلب شود این در حالی است که خواسته‌های شهروندان نیز آنچنانی نامعقول نیست که نتوانیم از پس انجام آن برآییم.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اهر خواستار شفافیت مالی شهرداری اهر در قبال افکار عمومی شد و گفت: پنهان‌کاری و عدم شفافیت در مسائلی همچون مالی، به اعتماد مردم نسبت به شهرداری اهر خدشه وارد می‌کند.

علی‌اکبرزاده بابیان اینکه به دلیل بی‌توجهی و سوء مدیریت هر ماهه صدها میلیون تومان از بابت دیرکرد در پرداخت حق بیمه کارکنان شهرداری به تامین اجتماعی هزینه تحمیل می‌شود گفت: بدهی ۱۷ میلیارد تومانی شهرداری اهر به تامین اجتماعی یک شبه به وجود نیامده بلکه نتیجه سوء مدیریت است امید می‌رود با برنامه‌ریزی این بدهی پرداخت شود.

وی خطاب به سرپرست شهرداری اهر افزود: از باندبازی و گروه‌بازی در شهرداری اهر پرهیز کنید و اجازه ندهید واقع گذشته تکرار شود و در تکریم ارباب‌رجوع و استفاده از پتانسیل نیروهای شهرداری بهره‌مند شوید چراکه هر یک از کارکنان این مجموعه، توانایی شهردار را دارند.

انتهای پیام/