به گزارش خبرنگار اهرامروز، حمزه مرادی در نخستین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی شهرستان اهر با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) در خصوص اینکه چه من باشم چه نباشم نگذارید این انقلاب به دست نامحرمان و نااهلان بیفتد، اظهار داشت: شاید یکی از منفذهایی که تاکنون مانع از ورود نامحرمان به بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی‌شده همین انتخابات باشد درحالی‌که دشمنان در انتخابات‌ کشورمان سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده اند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان اهر ادامه داد: به دلیل این‌که مقام معظم رهبری به‌عنوان سکان‌دار صالح و امین در رأس نظام و انقلاب اسلامی هستند دشمنان نتوانستند در جریان انتخابات سال ۸۸ موفق شوند ولی اگر هوشیاری و آگاهی رهبری نبود خدای‌ناکرده شاید دشمنان به نیت و اهدافی که داشتند به آن دست می‌یافتند.

وی با اشاره به اینکه تنها عواملی که این انقلاب و نظام را تشکیل دادند می‌توانند در ممانعت از نفوذ دشمن به عرصه انتخابات موثر باشند، گفت: روحیه انقلابی گری، دین‌گرایی، اطاعت از ولی امر مسلمین و شهادت‌طلبی، این‌ها عواملی هستند که باعث می‌شوند تا ما از منافع شخصی خود گذشته و در عرصه‌های مختلف نظیر انتخابات به‌نظام و انقلاب خدمت کنیم.

مرادی سازوکار و زیرساخت‌هایی که برای انتخابات‌های ایران در نظر گرفته‌شده را محکم و غیرقابل نفوذ دانست، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه جمهوری اسلامی ایران از رحمت و رأفت برخوردار است ولی کسانی که آبروی ولایت مطلق فقیه، نظام و ملت را رعایت نمی‌کنند بایستی آبروی آن‌ها نیز رعایت نشده و یا صلاح نباشد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان اهر خاطرنشان کرد: متأسفانه عده‌ای که نه‌تنها انقلابی نیستند و هیچ‌گونه اعتقادی به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارند و فقط پول‌دارند به هر اقدامی دست می‌زنند تا خود را در نظام بالا بکشند این در حالی است که این افراد چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی را خدشه‌دار می‌کنند.

وی بابیان اینکه از زمان ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات در شهرستان اهر از همان زمان هیئت نظارت بر انتخابات این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده ، بیان داشت: تاکنون تائید صلاحیت هیئت‌های اجرایی و معتمدین در اهر انجام‌شده و مابقی روند انتخابات طبق زمان‌بندی به‌پیش می‌رود.