به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی در همایش مردمی پیشگامان بصیرت که در مصلای نماز جمعه اهر به مناسبت حماسه ۹ دی برگزار شد، اظهار کرد: ۹ دی با سایر مناسبت‌ها تفاوت دارد و واژه ” بصیرت ” این روز را با دیگر مناسبت‌ها متفاوت‌تر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تشخیص حق و باطن در همدیگر زمانی آسان می‌شود که بصیرت داشته باشیم، افزود: این‌که گفته می‌شود اغتشاشات و آشوب‌های فتنه تقصیر آمریکاست درست است ولی این‌هایی که آشوب کرده‌اند مردم ایران هستند اما باید بدانیم که طراح و نقشه پرداز این اغتشاشات و آشوب‌ها بر سر آمریکاست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب سپاه پاسداران اضافه کرد: اصولاً فتنه در هوای غبارآلود که خوب و بد از هم تشخیص دادن کمی است اتفاق می‌افتد ولی آیا تاکنون شده کسی از خود بپرسد که چرا فتنه در فضای آرام چرا اتفاق نمی‌افتد؟ چون دشمن اگر فضا آرام باشد بهانه‌ای برای ایجاد فتنه پیدا نمی‌کند و از طرفی جوی ناآرام به عملی شدن نقشه و توطئه‌های دشمن کمک می‌کند.

حجت‌الاسلام ولایی به اعتراضات اخیر مردم در برخی از شهرهای کشور اشاره کرد، گفت: اعتراضاتی که در برخی از شهرهای کشور شاهد آن بودیم دلیل را گرانی و مشکلات مالی عنوان کرده‌اند ولی این دلایل تنها بهانه است و عده‌ای همین گرانی را بهانه کرده‌اند تا به جان انقلاب بیفتند.

وی بابیان اینکه در جریان فتنه ۸۸ زمانی مردم به صحنه آمدند که دانسته بودند ناآرامی‌ها و آشوب‌ها به بهانه انتخابات و رای بوده اما دلیل اصلی چیزی دیگری است، گفت: مردم در فتنه ۸۸ فهمیدند که فتنه گران انتخابات را بهانه کرده‌اند تا به‌نظام و انقلاب ضربه بزنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب سپاه پاسداران با طرح این سؤال که چه کسانی می‌توانند در کشور فتنه بیافرینند؟ گفت: تنها افرادی می‌توانند فتنه ایجاد کنند که سه شاخصه شهرت، نفوذ و با داشتن زاویه با ولایت‌فقیه را داشته باشند.

حجت‌الاسلام ولایی با تأکید بر این‌که دشمن در کشورمان به دنبال کسانی است که از طریق آن‌ها هم نفوذ کرده و نقشه‌های خود را عملی کند، ابراز داشت: در حال حاضر دشمن به این نتیجه رسیده که برای براندازی نظام جمهوری اسلامی باید به کشور نفوذ کند و بر همین اساس به دنبال افرادی می‌گردد که از طریق این افراد به کشور نفوذ کند هرچند همه مردم می‌دانند که دشمن خیرخواه ما نبوده و نخواهد بود.

وی بیان کرد: دشمنان این مرز و بوم کسانی را در داخل کشور دوست دارند که با نظام، انقلاب و ولایت‌فقیه زاویه‌دارند و این دوست داشتن دشمن نه‌تنها قلبی نیست بلکه با حمایت از این افراد قصد دارد تا نقشه‌هایش را به ظهور برساند به‌طوری که از دهان مردم می‌شنویم شعار ” نه غزه نه لبنان ، جانم فدای ایران ” سر می‌دهند این شعار خواسته دشمن ماست که تلاش می‌کنند تا جمهوری اسلامی را محدود به خود کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب سپاه پاسداران با ذکر این‌که استکبار جهانی سعی داشته همواره به هر نحوی ایران را به خود محدود کند چراکه در عراق، سوریه و یمن نقشه‌هایی دارند که ایران مانع از نقشه‌هایشان می‌شود، افزود: اگر قرار بود ایران محدود شود پس چه کسی مقابل داعش می‌ایستاد و اگر این‌گونه نبود باید با تروریست‌های داعش در داخل مرزهای خودمان و حتی مجلس شورای اسلامی می‌جنگیدیم.

حجت‌الاسلام ولایی تأکید کرد: دشمنان خارجی جمهوری اسلامی ایران در دو دسته یکی خارج از کشور به سردمداری آمریکا و دیگری خارج از نظام و داخل حکومت هستند.

وی با اشاره به فعالیت برخی از مخالفان کشور، گفت: کسی که هشت سال مدیریت اجرایی کشور در دستش بود و رئیس‌جمهور بود اکنون به‌گونه‌ای سخن می‌گوید که انگار طلبکار و مخالف نظام است در حالی که اگر مشکلی هم بوده به دست او در کشور ایجاد شده و این افراد حال خارج از نظام شده ولی در داخل حکومت است به‌طوری که کسی که دومین شخص مملکت بوده الآن شده مخالف نظام، با عجیب است واقعاً به‌جای اینکه پاسخگو باشد ولی جای مدعی را گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود، گفت: در کشور دو جریان داریم یکی بر این باورند که انقلاب کرده‌ایم تا مشکلاتمان را حل کنیم و دیگری بر این باور است که اگر دست دوستی به غربی‌ها بدهیم می‌توانیم بر مشکلات فارغ آییم و برای گنجاندن این باور غلط تلاش می‌کنند تا مردم نیز ضمن همراهی با این جریان فکری، مسئولان نظام هم آن‌طور که می‌خواهند عمل کنند.

حجت‌الاسلام ولایی با اشاره به اینکه ما وقتی فعالیت هسته‌ای را محدود و یا تعطیل کردیم تا تحریم‌ها برداشته شود، گفت: می‌توانستند به راکتور آب‌سنگین اراک همانند راکتور نطنز دوربین بگذارند ولی نگذاشتند چون قرار بود داخل راکتور بتن ریخته شود به خاطر اینکه ساخت راکتور سخت‌تر ساخت سانتریفیوژ است در حالی که راکتور آب‌سنگین نماد کارآمدی نظام جمهوری اسلامی بود.

وی اضافه کرد: راکتور هسته‌ای آب‌سنگین اراک که به دست خودمان ساخته‌شده بود خودمان درون اش بتن ریختیم این بدان معنا بود که ما به آمریکا گفته‌ایم اشتباه کردیم ولی نهایت اعتماد به شیطان بزرگ معلوم شد و تحریم‌ها هم برداشته نشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب سپاه پاسداران در پایان با تأکید بر اینکه هدف نخست دشمن این است که انقلاب اسلامی به دست کسانی نابود کند که انقلاب کرده بودند، خاطرنشان کرد: دومین هدف دشمنان نظام از بین بردن روحیه انقلابی گری است این هم به دلیل ترس دشمن از روحیه انقلابی گری است که در تمامی جبهه‌ها از این روحیه شکست‌خورده است.

انتهای پیام/