به گزارش خبرنگار اهرامروز، شب‌خیز، در حاشیه آئین اختتامیه سومین جشنواره شعر ارسباران ضمن تشکر از متولیان سومین جشنواره شعر ارسباران اظهار کرد: جشنواره امسال به دلیل استفاده از ظرفیت‌های استانی و شهرستانی به‌صورت بسیار خوبی برگزار شد.

وی بابیان اینکه برگزاری چنین جشنواره‌هایی در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی قدم‌های خوبی برداشته‌شده بود گفت: اشعار منتخب جشنواره در جهت نظام، اسلام و شهدای والامقام انقلاب اسلامی سروده شده بودند امیدواریم این جشنواره سالیان سال برگزار شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی از آمادگی همکاری بیشتر این سازمان برای برگزاری هر چه‌بهتر این رویداد فرهنگی خبر داد و عنوان داشت: با توجه به ظرفیت بالای فرهنگی، ادبی و هنری منطقه ارسباران و هیئت اجرایی این رویداد، جشنواره شعر ارسباران می‌تواند به‌صورت ملی و بین‌المللی نیز برگزار گردد.

شب خیز به عملکرد کانون بسیج هنرمندان شهرستان اهر نیز گفت: کانون بسیج هنرمندان شهرستان اهر با مسئولیت برادر حمید جبارزاده که خود نیز یک هنرمند و چهره هنری هستند توانسته با اجرای برنامه های شاخص و اثرگذار فرهنگی هنری و مد نظر سازمان این کانون را به عنوان کانون برتر و نمونه در سطح استان مطرح نماید و با ایجاد جوی صمیمی ، هنرمندان شهرستان اهر نیز این کانون را نوعی پناهگاه برای خود تلقی می کنند و همین امر سبب اجرای برنامه ها به صورتی مناسب است.

وی حضور هنرمندان شهرستان اهر در برنامه‌های استانی را مناسب ارزیابی کرد و ابراز داشت: آثار ارسالی به جشنواره تئاتر استانی که موفق به کسب مقام نیز شدند هنرمندان شهرستان اهر در جشنواره استانی سرود نیز حضور خوبی دارند محفل شب‌شعر ارسباران نیز با حضور شاعران منطقه و اشعار منتخب سه دوره جشنواره شعر ارسباران در شهر تبریز در دی‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/