به گزارش خبرنگار اهرامروز، کریم محمدیان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: روند احداث شهرک صنفی اهر از سال های گذشته آغاز شده بود اما متاسفانه بنا به مشکلاتی موجود این پروژه متوقف شده بود با پیگیری های معاون فرماندار اهر با رویکردی جدید تاکید دارند تا شهرک صنفی اهر مراحل احداث خود را طی نماید.

وی ضمن تشکر از همکاری اعضای هیئت رئیسه جدید اتاق اصناف اهر افزود: تاکنون جلسات متعددی همراه با رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و اعضای هیات مدیره شهرک صنفی در رابطه با تعیین تکلیف شهرک صنفی اهر برگزار و تصمیمات مختلفی گرفته شده است شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اهر نیز در این خصوص همکاری بسیاری خوبی دارند تا شهرک صنفی به نتیجه برسد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان اهر ضمن تشکر از نماینده مردم اهر و هریس در مجلس و فرماندار شهرستان، بابیان اینکه به زودی روند احداث شهرک صنفی اهر آغاز می شود، گفت: در حال حاضر تمامی مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان اهر به جهت احداث این شهرک صنفی پای کار هستند.

محمدیان ضمن تشکر از هیئت رئیسه سابق اتاق اصناف اهر تاکید کرد: با تکمیل و بهره برداری از شهرک صنفی، تمامی مشاغل مزاحم از سطح شهر به شهرک صنفی انتقال می یابند و حتی در ارتباط با نارضایتی مردم از وجود شغل های مزاحم دستگاه قضایی نیز اکیداً تاکید کرده اند که شهرک صنفی احداث شود.

وی خاطرنشان کرد: سعی داریم تا از فردا ۲۸ تیرماه ۹۷ روند احداث شهرک صنفی را آغاز و با تمام توان و سرعت ممکن این پروژه را به سرانجام برسانیم از طرفی دیگر با اعلام فراخوان به اعضای اصنافی که ثبت نام کرده اند تلاش می کنیم تا منابع مالی مورد نیاز نیز جمع آوری شود.