به گزارش خبرنگار اهرامروز، جعفر شجاعی در آیین تجلیل و تکریم از بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان اهر، اظهار داشت: زمانی که بتوانیم سخنان بزرگان و عالمانی دینی را به‌درستی درک کنیم آن زمان می‌توانیم جایگاه معلمان را درک کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری اهر با مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان تعامل بسیار خوبی دارد، افزود: نمونه بارز تعامل شهرداری با آموزش و پرورش اهر بازسازی دیوار مدرسه زینب کبری بوده که برای اجرای این پروژه ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

مدیر آموزش و پرورش اهر ادامه داد: خانه معلم اهر یکی از خواسته‌های دیرینه معلمان بوده و تلاش می‌کنیم تا در مرحله اول حداقل سالن غذاخوری و تالار افتتاح کنیم و بعدازآن سعی داریم تا با تکمیل سوئیت‌های خانه معلم نهایتاً تا پایان خردادماه سال جاری به بهره‌برداری برسانیم.

شجاعی بابیان اینکه مهم‌ترین اقدامات شورای آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اهر برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در تهران بود، گفت: ۹۹ درصد خیرین حضور یافته در این جشنواره از خیرین اهری بودند و خیرین مدرسه‌ساز برای ساخت ۲۴ باب مدرسه با ۱۲ میلیارد تومان در شهرستان اهر تعهد کرده‌اند.

وی از آغاز عملیات اجرایی ۱۴ مدرسه خیر ساز در شهرستان اهر خبر داد و گفت: ساخت چهارده مدرسه از یک کلاسه تا نه کلاسه که از نتایج جشنواره خیرین مدرسه بود در اهر آغاز شده و اخیراً کلنگ ساخت مدرسه شش کلاسه در روستای سراجه لو توسط یحیی دهقانی مؤسس مبتکران بر زمین زده شد به‌طوری که مؤسس انتشارات مبتکران اهری و اهل روستای سراجه لو هستند.

انتهای پیام/