به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در آیین تجلیل از ۲۳۰ معلم بازنشسته آموزش و پرورش اهر که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، با اشاره به اینکه تجلیل از معلمانی که سی‌سال خدمت کرده‌اند کمترین کار در حق خدمات این قشر فرهیخته و عالم است اظهار کرد: معلمان به جهت این‌که معلومات خود را فراموش نکنند نیاز به دورهمی و پاتوق فرهنگی دارند اگر این موارد مورد توجه قرار گیرد قطعاً احساس بازنشستگی نخواهند کرد.

وی ادامه داد: معلمان در راه خداوند متعال علم را آموخته‌اند و در راه رضای خداوند آن را به دیگران می‌آموزند و این مهم نشان دهنده جایگاه ارزشمند و رفیع معلمان در نزد خداوند متعال است.

 

 

عملیات اجرایی ساخت «خانه امید» شهرستان اهر به‌زودی آغاز می‌شود

زاهد محمودی، فرماندار شهرستان اهر نیز در این مراسم با تبریک هفته معلم به خانواده بزرگ آموزش و پرورش با تاکید بر حفظ جایگاه و منزلت معلمان در جامعه اظهار داشت: هر جامعه‌ای که به حوزه آموزش، پرورش و فرهنگ توجه نکند آن جامعه پایدار نمی‌ماند.

وی افزود: برگزاری چنین مراسماتی برای معلمان در هفته معلم صرفاً بهانه برای گردهم آمدن فرهنگیان است لذا ما هر روز، هر هفته و هر ماه را متعلق به معلمان می‌دانیم.

فرماندار شهرستان اهر در ادامه از آغاز عملیات اجرایی «خانه امید» شهرستان اهر در ماه‌های آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر هفته گذشته پیمانکار «خانه امید» شهرستان اهر مشخص شده و به زودی عملیات اجرایی ساخت این خانه آغاز می‌شود.

محمودی بابیان اینکه مشارکت مردم در اداره و رفع نیازهای آموزش و پرورش اهر در جامعه فرهنگ‌سازی شده است، گفت: مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی گواه بر این است که توجه به آموزش و پرورش و مسائل آن در بین مردم فرهنگ‌سازی شده است.

 

 

معلمان با خدمت سی‌ساله مدال قهرمانی را از دیدگاه مردم بر گردن آویخته‌اند

قار رمضان پور در آیین تجلیل از ۲۳۰ معلم بازنشسته آموزش و پرورش اهر بابیان اینکه از زمان تاسیس آموزش و پرورش شهرستان اهر بیش از ۱۰۵ سال می‌گذرد، اظهار کرد: آموزش و پرورش اهر در ۱۰۵ سال گذشته با عناوین مختلفی همچون اداره معارف قراجه‌داغ و اداره فرهنگ ارسباران از دوره قاجار فعالیت داشته است.

وی افزود: آموزش و پرورش اهر با مدیریت این نهاد در گستره‌ی ارسباران و تربیت و تعلیم معلم در ۱۸ محال قره‌داغ با بیش از یک هزار روستا نقش ممتاز و بی‌بدیلی داشته و در رشد و توسعه فرهنگی این منطقه نقش برجسته و مهمی ایفاء کرده است.

مدیر آموزش و پرورش اهر بابیان اینکه پرفسور آخوندی پدر آیین دادرسی ایران یکی از چهره برجسته و برخواسته از آموزش و پرورش اهر بوده است، گفت: بازنشستگی بدین معنا نیست که خدمت سی‌ساله شهروندان را از یاد ببریم بلکه این خدمت مدالی بر گردن بازنشستگان است.