به گزارش ارسباران نیوز، آنها آرزو می‌کنند که سال جدید هیچ جنگی در دنیا رخ ندهد و هیچ کودکی در ساحل پیدا نشود.

علی فروتن درباره حضور عموهای فیتیله‌ای در تلویزیون یادآور: ما ۱۷ ساله بودیم که اولین برنامه‌مان را اجرا کردیم و هم اکنون ۴۶ سالمان است و برنامه اجرا می‌کنیم.

مسلمی نیز بیان کرد: سعید نیک‌پور اولین تهیه‌کننده ما بود و علیرضا خمسه هم کارگردانمان بود.

وی درباره بازگشت دوباره فیتیله‌ای‌ها به آنتن توضیح داد: طی صحبتی که با آقای شریعت پناهی مدیر شبکه یک داشتیم، ایشان حمایت ویژه‌ای از ما کردند که باعث شد برنامه روی آنتن بیاید. این برنامه هر شب ساعت ۲۳:۳۰ پخش می شود و تکرار آن فردا صبح ساعت ۱۱:۳۰ است.

این برنامه ساز که در برنامه یک یک با اجرای علی ضیاء حاضر شده بود، یادآور شد: نگاه ما این بود که کار برای خانواده ها باشد. تا به امروز بچه ها با ما زندگی کرده اند و دوست نداشتیم در این کار بچه ها را کنار بگذاریم، بنابراین به یک فرمی رسیدیم که بچه ها کنار ما باشند. این کار ۱۷ روزه به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته کار شد و تمام تیم ۱۷۰، ۱۸۰ نفره ما شبانه روز کار کرده بودند. علیرضا آقایی تهیه کننده کار هم زحمت زیادی کشید.

وی در پاسخ به ضیاء درباره ویژگی‌های این برنامه تأکید کرد: ۲۰ نفر از بازیگران تئاتر مهمان ما در این برنامه هستند. مسابقه ای با اجرای مریم وطن پور داریم و سعی کرده ایم آیتم های رنگارنگی برای مخاطبان داشته باشیم. ویژه برنامه ای هم برای روز مادر داریم.

در ادامه فیتیله ای ها به درخواست ضیاء با هم به خواندن یک ترانه روی آنتن پرداختند.

فروتن نیز در سخنانی به عنوان دعای نوروزی گفت: امیدوارم در سال ۹۵ هیچ کشوری در جنگ نباشد و هیچ کودکی در ساحل پیدا نشود.

گلی نیز در پایان این گفتگو یادی از شهدای مدافع حرم کرد و گفت: مدافعان حرم با خلوص کامل این کار را انجام می دهند و عزیزانی که احساس می‌کنند این افراد پول های کلان می گیرند اصلا اینگونه نیست. بلکه آنها صاقانه و قلبی جلو می روند تا اینگونه اتفاقات در کشور ما نیفتد.

انتهای پیام/