به گزارش خبرنگار اهرامروز، کمال امید در آیین افتتاح پارک های ولایت، آتالار و بهرام آباد اهر که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، اظهار داشت: پارک ولایت در سال ۹۱ کلنگ زنی شده بود و از زمان کلنگ زنی تا به حال تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و به جهت گرامیداشت یاد و خاطره کشته شدگان زلزله سال ۹۱ المان زلزله در این پارک تعویه شده است.

وی افزود: فاز نخست پارک ولایت در وسعت ۵ هکتار و با هزینه کرد ۱٫۵ میلیارد تومان آماده کرده ایم البته زمینی که راه و شهرسازی برای پارک ولایت واگذار کرده ۱۷ هکتار است که با تکمیل فازهای بعدی این پارک ۱۷ هکتار در اختیار مردم قرار می گیرد.

شهردار اهر ادامه داد: شهرداری اهر علی رغم اینکه نهادی غیردولتی و مردم است و با وجود این که طی سالهای گذشته با مشکلات مالی مواجه بوده ولی شهرداری اهر از خدمات رسانی به مردم دریغ نکرده و نمی کند.

امید با ذکر اینکه آسفالت ریزی ۴۰۰۰ تن در نقاط مختلف شهر اهر علی رغم مشکلات و کمبود منابع مالی کم کاری نبود، گفت: شان مردم اهر بیش از این هاست و معتقدیم برای خدمت گذاری به مردم نباید تعلل کرد، این پروژه هایی که افتتاح شد تنها کمترین کاری بود که می توانستیم انجام دهیم.

وی از تجهیز پارک ولایت به امکانات و تجهیزات مورد نیاز مردم اهر و مسافران در آینده نزدیک خبر داد، بیان کرد: شهرداری اهر برای اجرای فازهای بعدی پارک ولایت مصمم است چراکه تکمیل این پارک به لحاظ موقعیت و قرار گرفتن در مسیر گردشگری، می تواند در جذب مسافران و گردشگران موثر واقع شود.

شهردار اهر بابیان اینکه زیرساخت ها برای ایجاد محل دائمی بازارچه صنایع دستی در پارک ولایت آماده شده است، گفت: هر کسی که علاقه مند باشد تا در پارک ولایت کسب و کار در حوزه صنایع دستی یا غیره راه اندازی کند شهرداری اهر آماده همکاری است و زیرساخت ها را فراهم می کند.

اجرای پروژه های زودبازده در اولویت کاری قرار دارد

راضیه عباسی معروفان، عضو شورای اسلامی شهر اهر در آیین افتتاح پارک های ولایت، آتالار و بهرام آباد اهر که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت با اشاره به اینکه در راستای اجرای پروژه های زودبازده توجه به حوزه گردشگری را در اولویت کاری قرار داده ایم، اظهار داشت: شورای پنجم سعی می کند تا با اجرای پروژه های زودبازده بتواند در زندگی مردم تاثیرگذار باشد.