به گزارش خبرنگار اهرامروز، میر جلال‌الدین موسوی در جلسه شورای نام‌گذاری معابر شهر اهر با اشاره به اینکه شورای پنجم به لحاظ درخواست‌های مردم دغدغه برگزاری شورای نام‌گذاری معابر را داشت و عمدتاً درخواست‌های مردمی بررسی می‌شود، اظهار داشت: ماده ۷۱ قانون وظایف تشکیلات شوراها به‌صراحت قید شده که هرگونه نام‌گذاری اماکن عمومی و معابر از وظایف شوراهاست.

وی افزود: نزدیک به ۱۶ مورد از معابر عمومی که هنوز نام‌گذاری نشده‌اند جزو دستور کار اولین جلسه شورای نام‌گذاری معابر شهر اهر در دومین سال شورای دوره پنجم است.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر با ذکر اینکه نشان شهروندی اهر که از دغدغه‌ها و خواسته‌های صاحب‌نظران، فرهیختگان و آحاد مردم است به‌زودی تحقق می‌یابد، گفت: فراخوان “نشان شهروندی اهر” به‌زودی منتشر می‌شود.

موسوی اضافه کرد: سعی می‌کنیم تا پایان سالجاری نشان شهروندی اهر را طراحی و بر اساس پارامترهای مشخص‌شده به سه نفر اهدا خواهد شد.

وی در ادامه گفت: ورنی بافان اهری با امضاء طوماری و ارسال آن به شورای نام‌گذاری معابر عمومی شهر اهر خواستار نام‌گذاری سه‌راهی ورودی شهر از سمت مشگین شهر به نام “میدان ورنی” هستند، این در حالی است که اهر به‌عنوان پایتخت ورنی در کشور شناخته می‌شود و تا به حال معابر به نام ورنی نام‌گذاری نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر گفت: اداره امور مالیاتی اهر طی نامه‌ای به شورای نام‌گذاری معابر عمومی اهر پیشنهاد کرده است تا خیابان مابین میدان دفاع مقدس و میدان معلم به نام “خیابان مالیات” نام‌گذاری شود.

موسوی از احداث پارک پیوند در داخل پارک ۱۷ هکتاری ولایت اهر خبر داد و گفت: پارک ۱۷ هکتاری ولایت در چهار فاز احداث می‌شود که فاز نخست آن در هفته دولت به بهره‌برداری رسید و فاز دوم آن به نام پارک پیوند نام‌گذاری و احداث می‌شود.