به گزارش خبرنگار اهرامروز، جعفر شجاعی عصر امروز سه شنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهر با اشاره به برداشت غلط در نوع انتخاب تجلیل شوندگان نکوداشت ها، اظهار داشت: برداشت غلطی در جامعه و حتی متولیان امر وجود دارد که احساس می شود آیین های نکوداشت باید برای تجلیل از چهره های فرهیخته ای برگزار شود که سنی از آن ها گذشته، در حالی که جوانان و کسانی که در مدت کم درخشش های افتخارآفرین داشته اند، می توانند در آیین های نکوداشت مورد تجلیل واقع شوند و نوعی دلگرمی در این عزیزان ایجاد شود.

مدیر آموزش و پرورش اهر با اشاره به ساختمان فعلی فرهنگسرای شهرداری اهر، افزود: این ساختمان و نمایش در حد نام گذاری بعنوان فرهنگسرا نیست. ساختمان فرهنگسرا هیچ سنخیتی با نام آن ندارد و نمی توان آن را سرای فرهنگ یک شهر فرهنگی دانست.

وی همچنین با ابراز تشکر از ورود شهرداری اهر برای ساخت دیوار مدرسه زینب کبری(س) اهر، نسبت به تاخیر در ساخت این دیوار انتقاد کرد و گفت: ساخت این دیوار که به سبک تاریخی و سنتی ساخته می شود و شهرداری اهر ساخت آن را به جهت قرارگیری در معرض دید مسافران ورودی شهر تقبل نموده، بیش از حد مورد تاخیر واقع شد و اگر از زمان شروع ساخت دیوار تا الان در نظر بگیریم ما چندین ساختمان مدرسه را ساخته و مورد افتتاح قرار داده ایم.