به گزارش خبرنگار اهرامروز، مدد سمندری در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران، اظهار داشت: شهرستان اهر زادگاه میرزا طاهر قراجه داغی بنیان‌گذار هنر نمایشی ایران است شهرستانی که به داشتن مفاخر مفتخر است.

وی افزود: زمانی مشکلات عرصه فرهنگ و هنر قابل‌حل خواهد بود که هم هنرمندان و هم مسئولان با عشق و علاقه در این راه قدم برداشته و تلاش کنند.

سمندری با قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران، ادامه داد: شهرستان اهر در حالی از جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران میزبانی می‌کند که امکانات اندکی دارد ولی سطح برگزاری واقعاً بسیار خوب است.

معاون فرماندار اهر با اشاره به اینکه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران با علاقه‌ای که هنرمندان دارند برگزار می‌شود، گفت: ما نیز در کنار هنرمندان برای اختصاص بودجه جهت تأمین نیازهای این جشنواره تلاش می‌کنیم.

وی احداث خانه تئاتر و محل استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران را در شهرستان ضروری دانست، اظهار کرد: با احداث خانه تئاتر و امکانات زیر بنایی بخش عمده‌ای از مشکلات هنرمندان این عرصه حل می‌شود.

سمندری با تأکید بر این‌که فرهنگ و هنر ایران اسلامی با ایثار و شهادت آمیخته است، خاطرنشان کرد: شهرستان اهر شهدایی هنرمندی چون شهید فتاح دارد که به داشتن آن‌ها به خود می‌بالد.

انتهای پیام/