هنگامه بهبودی بازیگر تئاتر و سینما و بازیگر نقش اول فیلم مستند داستانی ارسباران در گفتگو با خبرنگار اهرامروز اظهار داشت: بنده کار هنری خودم را از سال ۱۳۷۷ با ارائه نقش در سریال بچه‌های کوچه همت آغاز کردم و تاکنون نیز در بیش از ۲۴ فیلم و تله‌فیلم ایفای نقش کرده‌ام.
وی با اشاره به اینکه از سال ۱۳۸۳ با این گروه کار می‌کنم گفت: در سال‌های ابتدایی کار هنری خود، با سریال “الچلیق” که جلیل اصغری تهیه کننده آن بود کار خودم را با این گروه آغاز کردم فیلم مستند ارسباران اثری منحصر به فرد برای معرفی شهرستان اهر است که در آینده از آن بیشتر خواهید شنید.
بازیگر فیلم مستند داستانی ارسباران با ذکر اینکه بازی در این فیلم اولین تجربه وی در این نوع فیلم‌ها بوده عنوان داشت: فیلم مستند داستانی ارسباران که به معرفی شهرستان اهر می‌پردازد سختی‌های خاص خود را دارد با لباس‌های سنتی عشایر ارسباران و در گرمای بالای هوا کار برای اولین بار بسیار دشوار است.
بهبودی افزود: خوشحالم که در کنار بازیگرانی مانند استاد هاشم چاوشی بازیگر نامدار سینما و تلویزیون کار می‌کنم نیما باغی که بازیگری در فیلم را به تازگی شروع کرده و همچنین مبینا اصغری بازیگر نونهال سینما که راوی این فیلم است، تجربه خوبی بود و امیدوارم بتوانیم اثر خوبی را تولید کنیم.
وی با ذکر اینکه جو خوبی بر این فیلم حاکم است اظهار کرد: کارگردانی این فیلم بسیار خوب است نوع صحنه‌آرایی و لباس در سطح بالایی قرار دارد بازی بازیگران نیز بسیار خوب و دارای حس واقعی هستند در کنار همسرم محمود مولوی نیز که مسئولیت مدیر تولید این فیلم را به عهده دارد سعی می‌کنم بهترین عملکرد خودم را در نقش عصمت نقش اول فیلم ارائه دهم.
بازیگر فیلم مستند داستانی ارسباران ضمن تشکر از مسئولان اداره کل ارشاد آذربایجان شرقی و مسئولان شهرستان اهر به دلیل حضور در مراسم کلید زنی فیلم بیان داشت: امیدوارم مردم عزیز شهرستان اهر نظرات خود را در مورد بازی‌ها، لوکیشن و لباس با ما در میان بگذارند تا بتوانیم در آثار آینده از آن‌ها استفاده کنیم.