سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز اظهار داشت: همانطور که می دانیم رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان سفر به منطقه ارسباران در زمان زلزله سال ۹۱ اهر، ورزقان و هریس؛ منطقه ی ارسباران را منطقه شجاعت خطاب کرده بودند واقعاً هم همینطور است.

وی افزود: زمندگان، پاسداران و فرماندهان منطقه ارسباران به ویژه شهرستان اهر در دوران دفاع مقدس کم تاثیرگذار نبوده اند به گونه ای که تقدیم ۱۲۰۰ شهید از این منطقه نشان دهنده علاقه مردم ارسباران در حمایت از انقلاب اسلامی است.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) ادامه داد: حضور مردم منطقه ارسباران و خانواده های شهدا و اتحاد شهرستان ها در برگزاری این یادواره می تواند الگویی برای سایر مناطق باشد.

سردار فضلی با تاکید بر اینکه اتحاد و همدلی رمز پیروزی در برابر توطئه های دشمنان است، خاطرنشان کرد: جای دارد تا از همت عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران که تلاش زیادی برای برگزاری کشیده اند تشکر کنم.

وی یادآور شد: بسیار خرسندم از این که می بینم شش شهرستان منطقه ارسباران با وحدت و همدلی دورهم آمده و برای شهدا یادواره برگزار می کنند البته یادواره های شبیه این را در برخی استان ها دیده بودم که روستاها مشترکاً یادواره شهدا برگزار می کنند اما اینکه شهرستان ها به صورت مشترک یادواره شهدا برگزار کنند را ندیده بودم و این یادواره برای بنده هم جالب بود.

انتهای پیام/