به گزارش اهرامروز، سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا در بیانیه‌ای از همدلی و همراهی صمیمانه و مواضع انقلابی مردم و مسئولین از سپاه در برابر تهاجم لفظی ایالات متحده آمریکا تشکر و قدردانی کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یاوه گویی‌های رئیس جمهور آمریکا یک بار دیگر ثابت کرد، آمریکا شیطان بزرگ است و نباید فریب خدعه‌ دست مخملی را خورد.

فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خود می‌بالند که به عنوان سرباز ولایت و خادم مردم، همواره در صف مقدم و سنگر اولِ مقابله با استکبار جهانی ایستاده‌اند و این پایبندی به آرمانِ والای پاسداری از انقلاب اسلامی است که سپاه را هدف دشمنی‌ها و بغض و کینه مستکبران عالم قرار داده است.

همان طور که فرمانده معظم کل قوا در بیانات حکیمانه خود تاکید داشتند آمریکا باید هم از سپاه که در مقابل آتش افروزی‌هایِ ام‌الفساد و گروهک‌های پرورش یافته‌اش چون داعش ایستاده و روز به روز به هدف نابودی آنها نزدیک می‌شود؛ عصبانی باشد.

ملت شریف و غیرتمند ایران اسلامی در روزهای گذشته نشان دادند که همچون چهار دهه‌ عصرِ انقلاب اسلامی در کنار فرزندان خود در سپاه پاسداران ایستاده‌اند و حامی و پیشتیبان سربازان فداکار خود هستند.

اینجانب بر خود فرض می‌دانم از مردم بزرگوار، مسئولین محترم، نیروهای مسلح قهرمان، نمایندگان و ائمه جمعه به ویژه نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز، حضرت حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم که با حمایت و همراهی صمیمانه و موضع گیری‌های بهنگام و قاطعانه در حمایت از سپاه و سبزپوشان پاسدار حریم ولایت، موجب دلگرمی سپاهیان اسلام گشتند؛ تشکر و سپاسگزاری نمایم.

تاریخ معاصر ما نشان داده است که اتحاد و همدلی راز پیروزی‌های ملت ایران در مقابل دشمن زبون نظام اسلامی بوده و از این پس نیز تحت فرمان ولایت، همگی هم‌دل و هم‌صدا در مقابل مستکبران عالم خواهیم ایستاد تا روزی که پرچم نهضت به دستان مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عج) سپرده شود.

انتهای پیام/