به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمدرضا کافی در مراسم جشن قهرمانی باشگاه مس ورزقان، اظهار داشت: از مسئولان ارشد شهرستان ورزقان، بازیکنان و اعضای مس سونگون و مردم شریف منطقه تشکر می‌کنم. این قهرمانی کم‌ترین چیزی است که می‌توانستیم تقدیم‌ مردم ورزقان کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس ورزقان افزود: از همه اعضای خانواده فوتسال کشور که در این قهرمانی به باشگاه مس سونگون کمک کردند، تشکر می‌کنم. بچه‌های ما این قهرمانی را به مردم منطقه ورزقان تقدیم کردند تا مرحمی برای سختی‌های گذشته باشد. از اعضای کادر فنی هم تشکر می‌کنم که کمک کردند تا مس قهرمان شایسته آسیا باشد.

علی کفاشیان نیز با ابراز خوشحالی از حضور در جشن قهرمانی تیم مس سونگون، عنوان کرد: خوشحالم که در خدمت شما مردم خوب آذربایجان هستم. ما در سال‌های گذشته در زمینه تیم‌های ملی مشکلی نداشتیم، اما در باشگاه‌های‌مان نمی‌توانستیم به قهرمانی آسیا برسیم. امسال تصمیم داشتیم با فعالیت‌های خوبی که مجموعه باشگاه مس سونگون داشت، تیم روی سکو قرار بگیرد.

وی افزود: ما نشان دادیم که مدیریت و هماهنگی حرف اول را می‌زند. بچه‌های ما با اقتدار تلاش و کار کردند. از اعضای afc هم تشکر می‌کنم که برای ارزیابی برگزاری مسابقات آسیایی در تبریز به استان آذربایجان شرقی آمده‌اند.

رئیس کمیته فوتسال آسیا ادامه داد: من امروز یک خبر خوب هم شنیدم که در منطقه ورزقان یک سالن قرار است تجهیز شود تا بتوانیم حتی مسابقات لیگ برتر فوتسال را در این شهرستان برگزار کنیم. امیدوارم این قهرمانی‌ها، جشن‌ها و مدیریت‌ها دنباله‌دار باشد.

همچنین فتیل، نماینده AFC نیز در این مراسم گفت: از آقای کفاشیان تشکر و قدرانی می‌کنم. همچنین از آقای کافی، مدیرعامل و حامد نجفی، عضو کمیته فوتسال ایران نیز ممنونم. از اینکه به این مراسم دعوت شدم، خوشحالم و از شما تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا سطح بالایی شاهد بودم که این گویای یک تحول در ورزش آسیا است. کمیته توسعه فوتسال آسیا که رئیس آن یک ایرانی است، تلاش زیادی برای توسعه فوتسال در آسیا داشت.

نماینده AFC به تمجید از منطقه ورزقان پرداخت و یادآور شد: از مسئولان مربوطه می‌خواهم که از این منطقه حمایت کنند. شهرستان ورزقان لیاقتش را دارد که بیشتر به آن بها داده شود.

انتهای پیام/