به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمودی در جلسه کمیته آرد و نان شهرستان اهر که تعدادی از نانوایان نیز حضور داشتند با اشاره به اینکه نانوایی یکی از شغل‌های ارزشمند ولی در عین حال سخت است، اظهار کرد: اینکه گفته شد برخی از دستگاه‌ها به نانوایی‌ها سختگیری می‌کنند نمی‌توان نام آن را سختگیری گذاشت بلکه دستگاه‌های ناظر به وظیفه خود عمل می‌کنند، نان مستقیماً با سلامت و زندگی مردم سر و کار دارد.

فرماندار شهرستان اهر بر لزوم توجه نانوایان به رعایت مسائل بهداشتی تأکید کرد، افزود: نظارت بر نانوایی‌ها را نمی‌توان سختگیری نامید به‌طوری که دستگاه‌های ذی‌ربط سعی دارند تا باری از دوش نانوایان بردارند.

وی بابیان این‌که زمانی بود مردم اجباراً ناچار به خرید نان بودند که شاید باب میل آن‌ها نبود ولی اکنون اجباری در کار نیست، گفت: شرایط فعلی این‌طور است که اگر نانوایی بتواند نان بهداشتی و با کیفیت پخت کند مردم یقیناً به خرید از این نانوایی می‌روند.

محمودی اضافه کرد: در حال حاضر نانوایان موظف‌اند تا کیفیت نانی را که پخت می‌کنند افزایش دهند و این مهم تنها مربوط به تعداد معدودی از نانوایان نمی‌شود بلکه همه باید نان با کیفیت تحویل مردم دهند.

فرماندار شهرستان اهر با تأکید بر این‌که مگر می‌شود برای آن‌که نانوا ناراحت نشود سالی یک‌بار از نظر بهداشتی نظارت انجام گیرد، بیان کرد: این‌که در خصوص کیفیت آرد اعتراض می‌شود قابل‌پیگیری است ولی در عین حال باید به کیفیت نان نیز توجه ویژه‌ای شود.

همچنین مقرر گردید تا در جلسه بعدی مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت کشور حضور یافته و نسبت به اعتراضات نانوایان اهری در خصوص کیفیت آرد تصمیم‌گیری شود.

در این جلسه که تعدادی از نانوایان اهری حضور داشتند هر یک مسائل و مشکلات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/