به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در دیدار کارآفرینان و صاحبان صنایع شهرستان اهر با استاندار آذربایجان شرقی که در شهرک صنعتی برگزار شد، اظهار کرد: در شهرک و ناحیه صنعتی شهرستان اهر بیش از ۲۰ واحد فعال داریم و اراضی شهرک صنعتی حدود ۱۴۰ هکتار بوده که بخش عمده ای از زمین‌های شهرک صنعتی با عقد قرارداد ۵۲ فقره در اختیار کارآفرینان قرار گرفته است.

وی افزود: بنده از آغاز به کارم در شهرستان اهر طی جلسه ای که با کارآفرینان و صاحبان صنایع داشتیم مسائل و مشکلات را شناسایی کردیم که در این راستا برخی از مشکلات را نیز با مدیران کل درمیان گذاشتیم و حل شد از این بابت نیز بسیار خرسندیم.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی قلب اقتصادی کشور هستند، گفت: ما به عنوان نمایندگان دولت وظیفه داریم تا از واحدهای تولیدی و صنعتی حمایت کرده و بستر، شرایط و زمینه را برای رونق تولید فراهم کنیم.

محمودی در پایان یادآور شد: همان اندازه ای که جوانان بیکار انتظار ایجاد اشتغال دارند همان اندازه نیز کارآفرینان و صاحبان صنایع انتظار حل مشکلاتشان را دارند که امیدواریم با همکاری و تعامل بتوانیم مشکلات و موانع پیش روی تولیدکنندگان و صنعت گران را در راستای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال حل کنیم.

انتهای پیام/