به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ عبدالحسین ایمانی در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی ضمن تبریک ایام ماه رجب و هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: کانون بسیج هنرمندان و جامعه هدف آن همواره مورد حمایت اقشار مختلف و بسیج بوده اند.

وی با ذکر اینکه در بحث های هنری، نمایش و طنز، محتوا اساس کار است گفت: اگر محتوای برنامه ها مورد تائید باشد سپاه و بسیج با هنر و فعالیت‌های فرهنگی مخالفتی ندارند و از آن‌ها نیز استقبال خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر بابیان اینکه در حوزه‌های فرهنگی و هنری در تمامی کشورهای دنیا منافع ملی در اولویت قرار دارد عنوان کرد: حتی اگر سینمای هالیوود یک ثانیه منافع ملی ایالات‌متحده را زیر سؤال ببرد از ادامه فعالیت آن جلوگیری می‌کنند.

ایمانی با اشاره به اینکه پیام‌رسان تلگرام ابتدا بانام کشور روسیه کار خود را آغاز کرد ولی پس از مدتی مشخص شد صهیونیست‌ها پشت آن هستند گفت: حتی خود کشور روسیه نیز به مسئولان تلگرام هشدار داد تا که اگر منافعش تأمین نشود آن را فیلتر خواهد کرد حتی کشور نه‌چندان مطرحی مانند قزاقستان نیز به مسئولان این پیام‌رسان هشدار داد.

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی برای بد و خشن جلوه دادن شیعیان ابراز داشت: اگر کلمه شیعه را در جستجوگرهای بزرگ جهان جستجو کنید فقط خشونت را می‌توانید مشاهده کنید آن‌ها برای رسیدن به اهداف شوم خود به هر عملی دست می‌زنند درحالی‌که ما نتوانسته‌ایم محتوای مناسبی در مقابل آن‌ها تولید کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه اهر ادامه داد: سپاه و بسیج نیز همواره از هنرمندان و اهالی فرهنگ حمایت کرده و به دنبال محتواهای خوب است و هر جا که محتوای ارزشمند، اسلامی و انقلابی ببیند از آن استفاده خواهد کرد.

ایمانی با اشاره به اینکه اگر دشمنان بدانند که می‌توانند به ایران ضربه بزنند لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند گفت: رشادت‌ها و حماسه‌های رزمندگان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات در دنیا مثال‌زدنی است در ادامه آن نیز مدافعان حرم افتخاری بی‌بدیل در دنیا آفریده‌اند که بر تن تمامی دشمنان لرزه انداخته است و آن‌ها جرأت جسارت به کشورمان را نیز ندارند.