به گزارش اهرامروز به نقل از وقت نیوز، وی در آذربایجان شرقی نخستین فرماندار است که جا به جا شده و پیش از این سعید شبستری معاون سیاسی و امنیتی از آغاز تغییرات و انتصابات فرمانداران جدید در استان خبر داده بود.

سیدمحمد عابدی فرماندار سابق اهر حدود یک ماه قبل به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه خوی منصوب شده وشهرستان  اهر تاکنون فاقد فرماندار بود.

محمودی از نیروهای نزدیک به اصلاح طلبان است که در دولت های نهم و دهم به عنوان کارشناس تحقیقات سیاسی ، اداری و مالی و در دولت یازدهم در سمت فرمانداری جلقا انجام وظیفه کرده و از جمله فرمانداران موفق استان به شمار می رود.

شهرستان اهر به دلیل وسعت و ظرفیت های صنعتی و کشاورزی و نیز معادن یکی از مناطق مهم استان به شمار می رود و در ۹۵ کیلومتری شمال شرقی تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع است.

مهمترین چالش و مشکلات فراروی فرماندار جدید اهر که از گذشته به ارث مانده وضعیت نامناسب جاده های این شهرستان به ویژه جاده تبریز – اهر است که همچنان قربانی می گیرد و خانواده ها را داغدار می کند.

با وجود اهتمام و تلاش بی وقفه دولت تدبیر و امید برای اتمام و بهره برداری این پروژه هنوز قطعاتی ازآن باقی مانده که مردم به صورت کامل نمی توانند از این بزرگراه که می تواند به صورت فزاینده موجب کاهش حوادث جاده در این مسیر شود استفاده کنند.