به گزارش خبرنگار اهرامروز، جعفر شجاعی مدیر آموزش و پرورش اهر عصر امروز در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه معلمان فداکار در اهر، اظهار کرد: مدرسه معلمان فداکار در سال ۸۷ کلنگ زنی شده بود و تا سال گذشته تنها فونداسیون این مدرسه احداث‌شده بود و عملیات عمرانی این مدرسه از سال گذشته تاکنون سرعت گرفته و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اهر در تهران، افزود: نتیجه‌ای توانستیم از جشنواره خیرین مدرسه‌ساز بگیریم این بود که خیرین متعهد به احداث ۲۱ مدرسه شهری و روستایی در شهرستان اهر شدند و ادامه مراحل احداث مدرسه معلمان فداکار از عنایت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی بود.

مدیر آموزش و پرورش اهر ادامه داد: در طول هفته بسیج دانش‌آموزی سه باب مدرسه اعم از مدرسه شش کلاسه روستای سراجه لو، مدرسه یک کلاسه روستای دهستان و اکنونبه پاسداشت یاد و خاطره ۵ معلم که بر اثر سانحه رانندگی جان خود در جاده اهر – تبریز از دست دادند این مدرسه ۱۲ کلاسه شهرک شیخ شهاب‌الدین اهری را به نام معلمان فداکار نام‌گذاری شده است.

شجاعی در پایان با تأکید بر اینکه شهرستان اهر ۳۵ مدرسه کانکسی در روستاها دارد، خاطرنشان کرد: امسال به حول قوه الهی با تبدیل ۱۲ مدرسه کانکسی در روستاها به مدارس یک کلاسه و دو کلاسه بخشی از مشکلات مدارس روستاها مرتفع می‌شود.

به گزارش تسنیم، مدرسه ۱۲ کلاسه معلمان فداکار شهرک شیخ شهاب‌الدین اهری در زمینی به مساحت یک هزار و ۷۲۵ مترمربع و با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/